L’ordinador dins el procés de creació musical: tècniques de processament en la jove història de la música electrònica

Show simple item record

dc.contributor Corbera Jaume, Amadeu
dc.contributor.author Seguí Comas, Andreu
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2021-04-13T09:58:16Z
dc.date.available 2021-04-13T09:58:16Z
dc.date.issued 2021-04-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155405
dc.description.abstract [cat] El món de la creació del so digital és, actualment, un dels àmbits més extensos i fascinants de la música de la nostra societat contemporània. D’ençà que es va concebre la possibilitat que el so podia ser captat, manipulat i transmès, aquest entorn esdevingué revolucionari. L’avanç de la tecnologia, des de finals del segle XIX, fou el motor que impulsà l'experimentació, per part de cienIfics i compositors de l'època, en l'àmbit de la música electrònica. L’ampliació dels coneixements cienIfics amb relació a aquesta inesgotable font d’estudi permeté, a finals de la dècada dels anys 50, construir el so de forma íntegrament digital. Si bé aquesta fou una fita sense precedents en el món de la música a la segona meitat del segle XX pel fet de revolucionar el concepte tradicional que es definia per so i establir una nova dimensió en la producció d’aquest, aquesta fou, també, un avanç natural en l’evolució de la música; l’ordinador i el processament digital s’havien establit definiRvament en el món de la composició i la interpretació musical. ca
dc.language.iso cat ca
dc.title L’ordinador dins el procés de creació musical: tècniques de processament en la jove història de la música electrònica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics