dc.contributor |
Casadesús Bordoy, Francisco José |
|
dc.contributor.author |
Sánchez Cunill, Juana María |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-27T12:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155723 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació del segle XXI presenta unes fites molt clares a assolir i ho fa mirant cap a
Finlàndia. L’europea s’enfronta a problemes com el rendiment escolar, la formació i la pràctica
docent, l’empleabilitat i la supervivència de les humanitats. Emprant el pensament educatiu de
Nietzsche, el qual engloba moltes visions del que hi hagué a l’Antiga Grècia, es tractarà de donar
resposta i analitzar, des de la filosofia, a la situació actual del sistema educatiu. Per fer-ho, es
centralitzarà aquesta part més pràctica a tres focus: Alemanya, Espanya i Finlàndia. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
1 - Filosofia i psicologia |
ca |
dc.subject |
14 - Sistemes i punts de vista filosòfics |
ca |
dc.subject.other |
Nietzsche |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Humanitats |
ca |
dc.subject.other |
Llengües clàssiques |
ca |
dc.subject.other |
Antiga Grècia |
ca |
dc.title |
El pensament educatiu de Nietzsche a l'actualitat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-07-02T06:57:09Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|