El municipi de Ses Salines. Itinerari didàctic per a primer curs d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Bonet Vanrell, Joan
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-11-02T11:32:39Z
dc.date.issued 2020-02-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156006
dc.description.abstract [cat] El present treball de final de màster proposa un itinerari didàctic inèdit com a recurs per a treballar a l’assignatura Ciències Socials al primer curs de l’ESO. La proposta treballa diferents parts del currículum de les Illes Balears a través de la visita del municipi de ses Salines, on s’hi poden trobar diversos espais amb un alt valor patrimonial, com puguin ser el poblat talaiòtic dels Antigors, el fossat romà o l’assentament púnic de l’illot de na Guardis a la Colònia de Sant Jordi. Una de les finalitats d’aquest itinerari i que es preveu en els objectius és convertir a l’alumnat en el veritable protagonista del seu propi procés d’aprenentatge mitjançant la inducció a la utilització del mètode hipoteticodeductiu com la forma per arribar al coneixement. Finalment s’aposta pel treball cooperatiu en grups heterogenis com la forma d’abordar l’atenció a la diversitat ca
dc.description.abstract [eng] This work of finale post-degree proposes an unpublished didactic itinerary, as a resource to work at the subject Social Sciences at the first course of the ESO. The proposal works different parts of the curriculum of the Balearic Islands through the visit of the township of ses Salines, where can find several spaces with a tall value patrimonial, how can be the “poblat talaiòtic Els Antigors”, the Roman fort or the Punic settlement of the islet of Na Guardis in the Colonia de Sant Jordi. One of the purposes of this itinerary and that foresees at the aims is to convert at the students at the true protagonist of his own process of learning by the induction at the utilisation of the hypothetical method-deductive how the form to arrive at the knowledge. Finally, it bets for the cooperative work with groups like the form to accost the attention at the diversity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 504 - Ciències del medi ambient ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Ses Salines ca
dc.subject.other Didàctica de la Geografia i Història ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other Didactics of geography and history ca
dc.subject.other Cooperative work ca
dc.title El municipi de Ses Salines. Itinerari didàctic per a primer curs d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T10:58:23Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics