dc.contributor |
García Parra, Martin |
|
dc.contributor.author |
Ramon Lladó, Pau Francesc |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-02T09:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156319 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació està canviant pel que fa als seus continguts i en les metodologies que
s’utilitzen. Ja no és suficient centrar-se únicament en els continguts, si no que cal tenir en
compte nous processos d’ensenyament i aprenentatge. Un d’aquests nous processos és
l’educació emocional, essencial pel desenvolupament integral de les persones. És hora
d’aprendre a ser i aprendre a conviure i això es pot fer millorant la competència
emocional.
A més, l’etapa infantil és el moment ideal per aquest treball emocional de l’alumnat,
perquè des de ben petits puguin reconèixer emocions, gestionar-les i controlar-les.
Amb tot això, aquest treball pretén conèixer quines són les estratègies d’educació
emocional utilitzades en l’educació infantil. És una recerca bibliogràfica que intenta
donar a conèixer estratègies concretes per treballar l’educació emocional, mitjançant una
metodologia qualitativa d’anàlisi i síntesi de la revisió realitzada. Els resultats s’han
agrupat en cinc apartats: programes, expressió lingüística, expressió artística,
gamificació, i expressió emocional.
Varietat de possibilitats per a treballar l’educació emocional dins el sistema educatiu que
cada vegada té més present aquesta necessitat. I destacant el paper de l’educador que a de
dur a terme aquestes estratègies, de la seva preparació i la seva motivació envers aquesta
vessant emocional de l’educació . |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Education is changing in terms of its content and the methodologies used. It is no longer
enough to focus solely on content, but rather on new teaching and learning processes.
One of these new processes is emotional education, essential for the integral development
of people. It's time to learn to be and learn to live together, and this can be done by
enhancing emotional competence.
In addition, the early childhood’s stage is the ideal time for this emotional work of the
students, so that they can recognize, manage and control emotions from an early age.
With all of this in mind, this work aims to find out what the emotional education strategies
are used in early childhood education. It is a bibliographic research that tries to present
concrete strategies for working emotional education, by means of a qualitative
methodology of analysis and synthesis of the revision made. The results, which have been
grouped into five sections: programs, linguistic expression, artistic expression,
gamification, and emotional expression.
Variety of possibilities for working emotional education within the educational system
that is increasingly aware of this need. And emphasizing the role of the educator in
carrying out these strategies, of their preparation and their motivation for this emotional
aspect of education. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Educació Emocional |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.other |
Primera Infància |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Propostes |
ca |
dc.subject.other |
Estratègies |
ca |
dc.subject.other |
Emotional Education |
ca |
dc.subject.other |
Emocional Intelligence |
ca |
dc.subject.other |
Early Childhood |
ca |
dc.subject.other |
Childhood Education |
ca |
dc.subject.other |
Proposals |
ca |
dc.subject.other |
Strategies |
ca |
dc.title |
Estratègies d'educació emocional en l'educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T10:58:39Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|