dc.contributor |
De la Iglesia Mayol, Begoña |
|
dc.contributor.author |
Garau Cañellas, Antònia |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-02T09:28:54Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156325 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La participació familiar és considerada actualment un aspecte clau per
aconseguir una educació de qualitat. Des dels anys 70, ha generat un gran volum
d’estudis que identifiquen els beneficis que planteja i les barreres que la
dificulten. Ha estat present, amb major o menor pes en les diverses lleis
educatives de l’estat espanyol. El present estudi pretén conèixer les valoracions
d’alguns professionals de l’educació vers la participació familiar a un Institut
d’Educació Secundària Obligatòria de Mallorca. Els resultats mostren que la
participació dels pares al centre és baixa. Per això es dissenya una proposta
d’intervenció educativa que té per objectiu potenciar la participació familiar a
través d’accions que impliquen als diversos agents de la comunitat educativa. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Parent involvement is currently considered a key part to achieve quality
education. Since the 70’s, parent involvement has generated a comprehensive
body of studies that identify its benefits and barriers that hinder it. This has been
present, to a greater or lesser degree in the different educational laws of the
Spanish State. The following study aims to know valuations by some educational
professionals about family involvement in a high school from Mallorca. The
results show low family involvement in the high school. For this reason, an
educational intervention proposal is drawn up to increase family engagement
through actions where educative community agents support are essential. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
participació familiar |
ca |
dc.subject.other |
implicació familiar |
ca |
dc.subject.other |
educació secundària |
ca |
dc.subject.other |
proposta d’intervenció educativa |
ca |
dc.subject.other |
estudi de cas únic |
ca |
dc.subject.other |
parent involvement |
ca |
dc.subject.other |
family engagement |
ca |
dc.subject.other |
family engagement |
ca |
dc.subject.other |
secondary school |
ca |
dc.subject.other |
educational intervention proposal |
ca |
dc.subject.other |
case study |
ca |
dc.title |
Estudi de cas únic sobre la participació familiar a un Institut d'Educació Secundària Obligatòria de Mallorca |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T10:58:28Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|