Estudi de cas únic sobre la participació familiar a un Institut d'Educació Secundària Obligatòria de Mallorca

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Garau Cañellas, Antònia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-02T09:28:54Z
dc.date.issued 2020-02-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156325
dc.description.abstract [cat] La participació familiar és considerada actualment un aspecte clau per aconseguir una educació de qualitat. Des dels anys 70, ha generat un gran volum d’estudis que identifiquen els beneficis que planteja i les barreres que la dificulten. Ha estat present, amb major o menor pes en les diverses lleis educatives de l’estat espanyol. El present estudi pretén conèixer les valoracions d’alguns professionals de l’educació vers la participació familiar a un Institut d’Educació Secundària Obligatòria de Mallorca. Els resultats mostren que la participació dels pares al centre és baixa. Per això es dissenya una proposta d’intervenció educativa que té per objectiu potenciar la participació familiar a través d’accions que impliquen als diversos agents de la comunitat educativa. ca
dc.description.abstract [eng] Parent involvement is currently considered a key part to achieve quality education. Since the 70’s, parent involvement has generated a comprehensive body of studies that identify its benefits and barriers that hinder it. This has been present, to a greater or lesser degree in the different educational laws of the Spanish State. The following study aims to know valuations by some educational professionals about family involvement in a high school from Mallorca. The results show low family involvement in the high school. For this reason, an educational intervention proposal is drawn up to increase family engagement through actions where educative community agents support are essential. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other participació familiar ca
dc.subject.other implicació familiar ca
dc.subject.other educació secundària ca
dc.subject.other proposta d’intervenció educativa ca
dc.subject.other estudi de cas únic ca
dc.subject.other parent involvement ca
dc.subject.other family engagement ca
dc.subject.other family engagement ca
dc.subject.other secondary school ca
dc.subject.other educational intervention proposal ca
dc.subject.other case study ca
dc.title Estudi de cas únic sobre la participació familiar a un Institut d'Educació Secundària Obligatòria de Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T10:58:28Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics