dc.contributor |
Pitaluga Ivorra, José Alejandro |
|
dc.contributor.author |
Márquez Romero, Daniel |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-02T09:37:41Z |
|
dc.date.available |
2021-12-02T09:37:41Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156326 |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
9 - Geografia i història |
ca |
dc.subject.other |
coeducació |
ca |
dc.subject.other |
perspectiva de gènere |
ca |
dc.subject.other |
igualtat |
ca |
dc.subject.other |
història de les dones |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge basat en projectes |
ca |
dc.subject.other |
coeducation |
ca |
dc.subject.other |
gender perspective |
ca |
dc.subject.other |
equality |
ca |
dc.subject.other |
women's history |
ca |
dc.subject.other |
projectbased learning |
ca |
dc.title |
Allò que no s’anomena no existeix. Treballar la coeducació des de l’assignatura d’Història: una proposta didàctica amb perspectiva de gènere. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2021-06-30T10:58:29Z |
|