dc.contributor |
Verger Gelabert, Sebastià |
|
dc.contributor.author |
Bagur Pons, Sara |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T09:29:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156357 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El propòsit de l’Atenció Primerenca es oferir un servei de qualitat per a l’òptim
desenvolupament i autonomia dels infants i treballar per la qualitat de vida i el benestar familiar. El
model actual d’intervenció està focalitzat en les pràctiques centrades en la família, basades en el
desenvolupament de competències familiars, el reconeixement de les fortaleses i el suport a la
família i a la comunitat, on els professionals han d’actuar com a col·laboradors per donar resposta a
les necessitats dels progenitors. Aquest treball té per objectiu realitzar una revisió sistematitzada de
la literatura per analitzar les investigacions empíriques en el camp de l’Atenció Primerenca i
identificar aspectes que indueixen a noves investigacions. Es varen seleccionar i analitzar un total
de 33 articles. Els resultats mostraren que tot i aplicar el model centrat en la família, hi ha obstacles
per desenvolupar pràctiques participatives degut a la carència de formació professional. A més, es
precisa major investigació en la relació professional-família, el benestar familiar, el
desenvolupament de nous programes i l’actitud dels professionals per millorar la qualitat dels
serveis d’Atenció Primerenca |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The purpose of Early Childhood Intervention is to provide a quality service for the
optimal development and autonomy of children and to advocate for quality of life and family wellbeing. The current model of intervention is focused on family-centered practices. These are based
on development family competence, on recognising strengths and on supporting the family and
community, where professionals must act as partners to respond to parents' needs. This academic
work aims to conduct a systematized review of the literature, to analyze empirical research in the
field of Early Intervention and to identify aspects that lead to new research. A total of 33 articles
were selected and analyzed. The results show that despite family-centered model, there are
obstacles to participatory practices due to the lack of professional training. In addition, more
research is needed on the professional-family relationship, family welfare, the development of new
programs and the attitude of professionals to improve the quality of Early Intervention services. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Baleares |
|
dc.rights |
All rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Atenció Primerenca |
ca |
dc.subject.other |
família |
ca |
dc.subject.other |
desenvolupament professional |
ca |
dc.subject.other |
qualitat del servei |
ca |
dc.subject.other |
revisió de la literatura |
ca |
dc.subject.other |
Early Intervention |
ca |
dc.subject.other |
family |
ca |
dc.subject.other |
professional development |
ca |
dc.subject.other |
percieved quality |
ca |
dc.subject.other |
literature review |
ca |
dc.title |
Models d'Atenció Primerenca: una revisió de la literatura |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T10:58:51Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|