dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Tous Martínez, Lluís |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-10T09:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156394 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació ha anat patint canvis al llarg del temps donant pas a diferents
modalitats d’aprenentatge. Aquest treball parla dels àmbits -formal i informal- i
de les preferències dels adolescents en quant als estils musicals. La seva finalitat
consisteix en treballar diferents estils musicals, propers als alumnes, a través
d’una mateixa melodia, mitjançant una metodologia activa i traslladant
l’aprenentatge de l’educació informal a la formal. Es farà una proposta didàctica
per a que siguin els alumnes que reconeguin i analitzin els diferents estils
musicals i a partir d’aquí, ells mateixos creïn, amb una mateixa melodia, diferents
arranjaments en estils diferents. Aleshores, a partir de l’experimentació pràctica
es pretén arribar a un millor coneixement de diferents estils musicals. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] L’educació ha anat patint canvis al llarg del temps donant pas a diferents
modalitats d’aprenentatge. Aquest treball parla dels àmbits -formal i informal- i
de les preferències dels adolescents en quant als estils musicals. La seva finalitat
consisteix en treballar diferents estils musicals, propers als alumnes, a través
d’una mateixa melodia, mitjançant una metodologia activa i traslladant
l’aprenentatge de l’educació informal a la formal. Es farà una proposta didàctica
per a que siguin els alumnes que reconeguin i analitzin els diferents estils
musicals i a partir d’aquí, ells mateixos creïn, amb una mateixa melodia, diferents
arranjaments en estils diferents. Aleshores, a partir de l’experimentació pràctica
es pretén arribar a un millor coneixement de diferents estils musicals. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
estils musicals |
ca |
dc.subject.other |
metodologia activa |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
àmbits educatius |
ca |
dc.subject.other |
musical styles |
ca |
dc.subject.other |
active methodology |
ca |
dc.subject.other |
cooperative learning |
ca |
dc.subject.other |
educational settings |
ca |
dc.title |
Recorregut a través dels estils musicals: una proposta didàctica a l'aula de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:13Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|