dc.contributor |
Pons Bosch, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Carrió Dalmau, Sebastián |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-10T13:24:08Z |
|
dc.date.available |
2021-12-10T13:24:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156415 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball tracta sobre la flipped classroom i la seva aplicació, amb l’ajuda de
les TIC i la gamificació a una classe d’història.
El treball es pot dividir en dos blocs principals. Al primer bloc hi trobem la recerca
bibliogràfica en què entrarem dins el caire més teòric d’aquesta metodologia, a
més dels avantatges i desavantatges per invertir la classe. En el segon bloc
trobarem les propostes didàctiques plantejades. Aquestes estan en base a dos
nivells curriculars distints, un per a una classe de quart d’ESO i l’altre per una
classe de segon de batxillerat. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Flipped classroom |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
innovació pedagògica |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge actiu |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge inductiu |
ca |
dc.subject.other |
treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
gamificació |
ca |
dc.subject.other |
Flipped classroom |
ca |
dc.subject.other |
ICT |
ca |
dc.subject.other |
pedagogical innovation |
ca |
dc.subject.other |
active learning |
ca |
dc.subject.other |
inductive learning |
ca |
dc.subject.other |
cooperative learning |
ca |
dc.subject.other |
gamification |
ca |
dc.title |
Una aproximació a la flipped classroom: proposta per a quart d'ESO i segon de batxillerat |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:25Z |
|