Estratègies didàctiques creatives en el pla d’empresa

Show simple item record

dc.contributor Gómez Pulido, María Inmaculada
dc.contributor.author Ramis de Ayreflor de Diego, José Luis
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-10T13:33:49Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156416
dc.description.abstract [cat] “Un imperi no cau per forces externes sinó per debilitats internes”. Díaz Mortera, En un món de constant canvi, els docents trobam la necessitat d’adaptar les estratègies per aconseguir preparar als alumnes per afrontar el seu futur professional amb garantia. En l’actualitat, hi ha tota una sèrie d’habilitats i competències que les empreses i la societat requereixen. Una d’elles, n’és la creativitat. Gràcies a aquesta, han sorgit molts d’avenços i canvis (tecnològics, socials, financers, sanitaris, etc) a mans d’emprenedors. Llavors, es troba suficientment important com per potenciar-la en el sistema educatiu, que malgrat ha fet passos de gegant en deixar enrere el sistema tradicional, que no promou la creativitat, vers cap a un model didàctic dinàmic i eficient des del punt de vista pedagògic, encara queda molt d’esforç en aquest àmbit. Aquest treball sorgeix per haver detectat l’estancament en el desenvolupament del pla d’empresa en el mòdul d’Empresa i Iniciativa Emprenedora, impartit a l’IES Arxiduc Lluís Salvador, a Palma. Arrel d’això, s’ha fet un estudi exploratori mitjançant tests de creativitat i qüestionaris de satisfacció en l’elaboració del pla d’empresa, per fer un diagnòstic de la situació real, al cicle de grau mitjà d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques, i al cicle de grau superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, sobre el grau de creativitat i emprenedoria dels estudiants. L’anàlisi dels resultats ha servit per dissenyar unes estratègies creatives dins una programació anual, amb les que s’espera aconseguir potenciar la creativitat i les competències transversals que es demanden en el segle actual i que són pròpies d’una persona emprenedora, en la creació del pla d’empresa, millorant l’experiència de l’alumnat i del professorat, a més, de facilitar l’aprenentatge. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Estratègies creatives ca
dc.subject.other creativitat ca
dc.subject.other competències ca
dc.subject.other pla d’empresa ca
dc.subject.other emprenedoria ca
dc.title Estratègies didàctiques creatives en el pla d’empresa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:26Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics