dc.contributor |
Navarro Alorda, Maria Margalida |
|
dc.contributor.author |
Garcia Viñals, Neus |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-10T13:57:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156419 |
|
dc.description.abstract |
[esp] En la actualidad es importante que el docente se adapta a nuevos cambios y
haga frente a nuevos retos para afrontar una clase. En la era de internet,
cualquier persona tiene acceso a un contenido teórico. Por ello, es importante
ofrecer alternativas más creativas y motivadoras a los alumnos. Una de estas
opciones es el trabajo por proyectos (ABP). Esta metodología, motiva a los
estudiantes y ayuda a desarrollar otras capacidades como ser independiente, ser
más responsable o la creatividad.
Los objetivos de este trabajo son mostrar el estado de la educación por
proyectos, sus beneficios y también sus desventajas. Asimismo, en el presente
documento se aplica esta metodología en el 1º curso de Ciclo Formativo de
Grado de Superior de Realización de proyectos audiovisuales y espectáculos |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] Actualment és important que el professor s'adapti als nous canvis i sigui capaç
de fer front als nous reptes a l'hora de fer una classe. A l'era d'internet, tothom té
accés al contingut teòric. Per aquest motiu, és important oferir alternatives més
creatives i motivadores als alumnes. Una d'aquestes opcions és el treball per
projectes (ABP). Aquesta metodologia, motiva els estudiants i ajuda a
desenvolupar altres capacitats com ser independent, més responsable o la
creativitat.
Els objectius d'aquest treball són fer una anàlisi de l'educació per projectes, els
seus beneficis i els seus inconvenients. Així Mateix, en aquest document s'aplica
aquesta metodologia a 1è curs de Cicle Formatiu de Grau Superior de
Realització de projectes audiovisuals i espectacles. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
spa |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
ABP |
ca |
dc.subject.other |
Formación Profesional |
ca |
dc.subject.other |
motivación |
ca |
dc.subject.other |
estudiante |
ca |
dc.subject.other |
innovación educativa |
ca |
dc.subject.other |
Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
motivació |
ca |
dc.subject.other |
estudiant |
ca |
dc.subject.other |
innovació educativa |
ca |
dc.title |
¡Un magacín para adentrarse en la vida laboral! |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:28Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|