dc.contributor |
Oliver Trobat, Miquel Francesc |
|
dc.contributor.author |
Sánchez Garcías, Inmaculada |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-20T13:42:37Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156505 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén crear un itinerari didàctic centrat en un nivell de 2n
d’ESO encaixat dins la influència cultural dels Regnes d'Aragó i Castella com a
justificació al municipi d’Algaida, on es faran diferents aturades guiades pel
municipi per veure i conèixer el ball dels Cossiers d’Algaida, explicant el seu
origen, els balls, les aturades...així com altres elements rellevants com són
l’Església de la Mare de Déu de la Pau de Castellitx i l’Ermita de Sant Honorat
com a complement, creant consciència del patrimoni que tenim a les Illes, i en
concret al municipi d’Algaida. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper work aims to create a didactic itinerary focused on a second year of
secondary education, fitted within the influence of the Kingdoms of Castilla and
Aragon in the village of Algaida, where we will visit the Cossiers of Algaida to
know the dance, the origins...As well as, we will know other significant elements
like the former Parish Church of la Mare de Déu de la Pau de Castellitx or the
Shrine of Sant Honorat, raising awareness regarding the heritage we have in the
Balearic Islands, and especially in the Village of Algaida |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Cossiers |
ca |
dc.subject.other |
cultura popular |
ca |
dc.subject.other |
patrimoni immaterial |
ca |
dc.subject.other |
folklore |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
popular culture |
ca |
dc.subject.other |
intangible heritage |
ca |
dc.subject.other |
folklore |
ca |
dc.subject.other |
meaningful learning |
ca |
dc.title |
Els itineraris com a recurs didàctic: proposta d’un itinerari pels Cossiers d’Algaida |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:44Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|