La coeducació per la prevenció de la violència de gènere a l'educació secundària.

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Juan Jorge
dc.contributor.author Pizà Fiol, Maria Victòria
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-13T10:36:41Z
dc.date.available 2022-01-13T10:36:41Z
dc.date.issued 2020-07-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156718
dc.description.abstract [cat] Els objectius són: per una banda, analitzar la normativa vigent, els programes o actuacions duts a terme per la prevenció de la violència de gènere en adolescents, i la seva implementació en centres d’educació secundària, i per altra fer un anàlisi i valoració de l’ús de la coeducació com a mitjà per la prevenció de la violència de gènere en adolescents, a més elaborar una eina que recull orientacions i recursos per treballar la prevenció i sensibilització de la violència de gènere a través de la coeducació a l’àmbit educatiu . El mètode emprat és la recerca de documentació bibliogràfica a través de plataformes, tals com Dialnet, SCOPUS, Redylac, Google Scholar, SciELo, ERIC, de les quals n’he obtingut articles de revista, llibres i estudis que he fet servir com a guia i base bibliogràfica per el desenvolupament del treball, aquests es troben recollits al final del document. La recerca s’ha basat en coeducació i prevenció de la violència de gènere en educació secundària . La normativa, programes o actuacions que emmarquen el treball s’han obtingut a través de pàgines oficials com la del Consell d’Europa, Ministeri d’Educació i Formació Professional, Conselleria d’Educació i Universitat i Recerca de les Illes Balears, l’ Institut per la Convivència i l’Èxit Escolar, l’ Institut Balear de la Dona, entre d’altres. ca
dc.description.abstract [eng] The objectives are: on the one hand, to analyze the current regulations, the programs or actions carried out by the prevention of gender-based violence in adolescents. Also, its implementation in secondary schools. On the other hand to carry out an analysis and evaluation abaout the use of co-education like a media to prevent the gender-based violence in adolescents, also develop a tool that gathers guidelines and resources to work on the prevention and awareness of violence through co-education in education.The method used is the search for bibliographic documentation through platforms, such as Dialnet, SCOPUS, Redylac, Google Scholar, SciELo, ERIC, from which I have obtained articles from magazines, books and studies that I used as a guide and bibliographic basis for the development of this work, these meet at the end of the document. The research has been based on co-education and prevention of gender-based violence in secondary education. The regulations, programs or activities that frame the work have been obtained through official pages such as the Council of Europe, the Ministry of Education and Vocational Training, the Department of Education and University and research of the Balearic Islands, the Institute of Cohabitation and School Success, the Balearic Institute of Women, among others. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other violència de gènere ca
dc.subject.other prevenció ca
dc.subject.other igualtat ca
dc.subject.other educació secundària ca
dc.subject.other Coeducation ca
dc.subject.other Gender-based violence ca
dc.subject.other prevention ca
dc.subject.other equality ca
dc.subject.other secondary education ca
dc.title La coeducació per la prevenció de la violència de gènere a l'educació secundària. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:04:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics