dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Bimbo Vich, Adrià |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T10:53:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156782 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball està enfocat en conectar amb els interessos dels alumnes de
secundària a través d’una proposta didàctica a l’aula de música. L’objectiu
d’aquest és realitzar una sèrie d’unitats didàctiques a partir de les preferències
musicals dels alumnes per a potenciar la motivació, el treball cooperatiu i
varietat de valors per a millorar la tasca d’ensenyament aprenentatge. Per això
s’ha realitzat un qüestionari dirigit als alumnes de primer curs de la ESO per
conèixer les seves preferències musicals. I a partir d’aquestes elaborar les
unitats didàctiques per conectar amb els seus interessos. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundària obligatòria |
ca |
dc.title |
Proposta didàctica basada en les preferències musicals a l'aula de música de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:06:52Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|