dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Ortega Gómez, Pedro Manuel |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T11:46:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156787 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén indagar sobre la situació actual de la igualtat de gènere
en l’assignatura de música en l’educació secundària obligatòria. En l’actualitat,
els recents canvis socials han propiciat que aquest tema estigui present en el
nostre dia a dia. L’objectiu del treball serà elaborar una proposta per a poder
treballar aquesta igualtat mitjançant els continguts de l’assignatura. A partir de
la recerca i estudi de les lleis i publicacions que tracten aquest tema i la seva
situació actual, es farà una proposta per desenvolupar durant un curs de quart
d’ESO. En conclusió, és necessari posar en rellevància aquest tema per poder
educar fomentant la igualtat de gènere en les generacions futures. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
14 - Sistemes i punts de vista filosòfics |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
igualtat de gènere |
ca |
dc.subject.other |
música |
ca |
dc.subject.other |
educació secundària |
ca |
dc.title |
La igualtat de gènere en l’assignatura de música en l’educació secundària obligatòria |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:06:58Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|