dc.contributor |
Roig Bauzà, Gabriel |
|
dc.contributor.author |
Genovard Quetglas, Laura |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T12:22:34Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156789 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els coneixements relacionats amb els paràmetres de població, l’urbanisme i els
sectors econòmics són fonamentals per a comprendre el funcionament d’una
societat. El poble d’Artà és l’espai que s’ha elegit per a que els alumnes del
primer cicle d’ESO integrin d’una forma pràctica i vivencial aquests
coneixements. La intenció de la proposta és que l’alumnat comprengui millor
l’entorn més proper a través de l’assignatura de Geografia i Història i que sigui
capaç d’utilitzar aquest nous aprenentatges en la interpretació del món global
d’avui. Per això es presenten dos itineraris didàctics, un relacionat amb els
sectors econòmics i l’altre amb la població i l’urbanisme. Les activitats i
metodologies que s’hi recullen cerquen el protagonisme de l’alumnat, el treball
per competències, l’aprendre fent, el desenvolupament del pensament crític i la
valoració del patrimoni cultural d’Artà. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Knowledge related to population parameters, urbanism and economic sectors is
essential to understand the functioning of society. The village is useful so that
students of the first cycle of ESO can have a practical and experiential learning.
The intention of the proposal is that students can refer to the nearby
environment in order to understand much better the subject of Geography and
History and that it can be able to use this new learning about the interpretation
of today’s global world. For this reason, two didactic itineraries are presented,
the first one related to the economic sectors and the second one related to the
population and urbanism. The activities and methodologies that are collected
are looking for a higher prominence of the students, cooperative work, learning
by doing, the development of critical thinking and the assessment of the cultural
heritage of Artà. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Sectors econòmics |
ca |
dc.subject.other |
Artà |
ca |
dc.subject.other |
itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
població |
ca |
dc.subject.other |
economic sectors |
ca |
dc.subject.other |
Artà |
ca |
dc.subject.other |
didactic itineraries |
ca |
dc.subject.other |
cooperative work |
ca |
dc.subject.other |
population |
ca |
dc.title |
El poble d’Artà com a escenari de dos itineraris didàctics en el primer cicle d’ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:06:59Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|