dc.contributor |
Cuquerella Caplliure, Maria Mercè |
|
dc.contributor.author |
Matas Salvà, Maria Isabel |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T12:48:29Z |
|
dc.date.available |
2022-01-17T12:48:29Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156790 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Tot i l’atenció que en les darreres dècades ha començat a rebre l’educació en les
emocions en psicologia, el seu estudi ha existit a Occident des de l’antiga Grècia.
Les aportacions fetes en filosofia en el camp emocional són un recurs molt valuós
que cal que existeixi a les escoles. El present escrit té el propòsit d’exposar els
motius pels quals es considera fonamental donar més protagonisme al treball
emocional a les aules, apostant per a una educació que cerqui un equilibri entre
l’aprenentatge cognitiu i el benestar físic i emocional. En aquesta línia, es presenta
una proposta didàctica que cedeix a la matèria de Filosofia i d’Educació Física el
protagonisme del treball emocional i del benestar que els hi pertoca recuperar. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Despite the attention that emotional education has begun to receive in recent
decades thanks to psychology, its study has existed in the West since ancient
Greece. The contributions made in the emotional field in philosophy are very
valuable resource that needs to exist in school. The purpose of this paper is to set
out the reasons why it is considered essential to give more space to emotional
learning in class, advocating for an education that seeks a balance between
cognitive learning and emotional and physical well-being. In this line, a didactic
proposal is presented. This proposal give to the subjects of Philosophy and Physical
Education the areas of well-being and emotional work that belongs to them. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
159.9 - Psicologia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
equilibri |
ca |
dc.subject.other |
emoció |
ca |
dc.subject.other |
interioritat |
ca |
dc.subject.other |
gestió |
ca |
dc.subject.other |
benestar |
ca |
dc.subject.other |
balance |
ca |
dc.subject.other |
interiority |
ca |
dc.subject.other |
emotions |
ca |
dc.subject.other |
management |
ca |
dc.subject.other |
well-being |
ca |
dc.title |
Intel·ligència Emocional. Educació en la interioritat |
ca |
dc.title.alternative |
Inteligencia Emocional. Educación en la interioridad |
ca |
dc.title.alternative |
Emotional Intelligence. Interiority education |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:06:59Z |
|