Intel·ligència Emocional. Educació en la interioritat

Show simple item record

dc.contributor Cuquerella Caplliure, Maria Mercè
dc.contributor.author Matas Salvà, Maria Isabel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-17T12:48:29Z
dc.date.available 2022-01-17T12:48:29Z
dc.date.issued 2020-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156790
dc.description.abstract [cat] Tot i l’atenció que en les darreres dècades ha començat a rebre l’educació en les emocions en psicologia, el seu estudi ha existit a Occident des de l’antiga Grècia. Les aportacions fetes en filosofia en el camp emocional són un recurs molt valuós que cal que existeixi a les escoles. El present escrit té el propòsit d’exposar els motius pels quals es considera fonamental donar més protagonisme al treball emocional a les aules, apostant per a una educació que cerqui un equilibri entre l’aprenentatge cognitiu i el benestar físic i emocional. En aquesta línia, es presenta una proposta didàctica que cedeix a la matèria de Filosofia i d’Educació Física el protagonisme del treball emocional i del benestar que els hi pertoca recuperar. ca
dc.description.abstract [eng] Despite the attention that emotional education has begun to receive in recent decades thanks to psychology, its study has existed in the West since ancient Greece. The contributions made in the emotional field in philosophy are very valuable resource that needs to exist in school. The purpose of this paper is to set out the reasons why it is considered essential to give more space to emotional learning in class, advocating for an education that seeks a balance between cognitive learning and emotional and physical well-being. In this line, a didactic proposal is presented. This proposal give to the subjects of Philosophy and Physical Education the areas of well-being and emotional work that belongs to them. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other equilibri ca
dc.subject.other emoció ca
dc.subject.other interioritat ca
dc.subject.other gestió ca
dc.subject.other benestar ca
dc.subject.other balance ca
dc.subject.other interiority ca
dc.subject.other emotions ca
dc.subject.other management ca
dc.subject.other well-being ca
dc.title Intel·ligència Emocional. Educació en la interioritat ca
dc.title.alternative Inteligencia Emocional. Educación en la interioridad ca
dc.title.alternative Emotional Intelligence. Interiority education ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:06:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics