dc.contributor |
Tomás Bergas, Damián |
|
dc.contributor.author |
Segura Aguiló, Eloi |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-17T13:29:31Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156795 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball es fa una proposta metodològica per millorar els
coneixements i habilitats de l’alumnat en el maneig de les eines de l’aula-taller en
un context de joc i resolució de reptes.
Aquesta proposta persegueix els objectius de millorar la motivació de l’alumnat
envers el coneixement de les diferents eines i destreses relacionades amb l’aula
taller i les professions tècniques relacionades amb elles.
Els reptes i jocs estan dissenyats de tal manera que cada alumne trobi un repte
adaptat a les seves capacitats i ritme d’aprenentatge, però al mateix temps també
persegueix l’objectiu de desenvolupar les seves capacitats al màxim mitjançant
el desafiament que genera el fet denfrontar-se a un repte de dificultat creixent.
Amb el valor afegit que a mesura que es va augmentat la dificultat o complexitat
l’alumne va adquirint la destresa i perícia per enfrontar-se a les diferents
situacions que es pot trobar en la seva vida diària. D’aquesta manera,
desenvolupa també la seves capacitats deductives i de resolució de problemes.
Per aconseguir tot això es treballa en tres eixos bàsics:, les diferents funcions
mentals que entren en joc en l’adquisició de coneixement i habilitats manuals, els
tests existents per avaluar la destresa manual i els objectius i continguts del
currículum de tecnologia. Aquests tres elements es combinen en un entorn lúdic
i de resolució de reptes per potenciar la motivació de l’alumnat i aprofitar també
els beneficis de l’aprenentatge basat en resolució de problemes. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
reptes |
ca |
dc.subject.other |
habilitats |
ca |
dc.subject.other |
pràctica |
ca |
dc.subject.other |
perícia |
ca |
dc.title |
Habilitats, destreses i psicomotricitat tècniques. Activitats i reptes amb eines del taller de tecnologia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:07:02Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|