dc.contributor |
Bueno Tur, María Isabel |
|
dc.contributor.author |
Balanzat Muñoz, Natalia |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T09:08:48Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156869 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de màster estudia els fonaments de la disciplina positiva
com a model educatiu que intenta entendre el comportament dels nens, nenes i
joves i la manera d’abordar la seva actitud per tal de guiar-los en el seu camí
de manera positiva i afectiva, però ferma i respectuosa tant pel nen o nena com
per l’adult. S’exposen els seus orígens, eines i criteris més importants així com
les maneres d’aplicar-la. Així mateix, s’estudia la visió que fa la disciplina
positiva de la motivació i els beneficis d’aquesta a l’aula i s’analitza quina és la
situació existent mitjançant la investigació i l’entrevista a algunes expertes en el
tema. Finalment es fa una proposta d’aplicació efectiva de la disciplina positiva
i la motivació a una aula de Secundària, com treballar amb l’alumnat, formació
del professorat i relació amb les famílies. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Disciplina positiva |
ca |
dc.subject.other |
convivència |
ca |
dc.subject.other |
avaluació |
ca |
dc.subject.other |
respecte |
ca |
dc.subject.other |
motivació |
ca |
dc.title |
Disciplina Positiva i motivació: proposta d'aplicació a una aula de Secundària. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:08:51Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|