dc.contributor |
Pons Bosch, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Farid Laciqui, Meryem |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T10:45:59Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T10:45:59Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156875 |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
7 - Belles arts |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
metodologia innovadora |
ca |
dc.subject.other |
Palma |
ca |
dc.subject.other |
art del Renaixement |
ca |
dc.title |
L'art del Renaixement: proposta d'itinerari didàctic |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:08:58Z |
|