| dc.contributor | Alzina Seguí, Pere Jaume | |
| dc.contributor.author | Gil Muñoz, Rosa | |
| dc.date | 2020 | |
| dc.date.accessioned | 2022-01-21T12:55:48Z | |
| dc.date.issued | 2020-07-23 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/156885 | |
| dc.description.abstract | [cat] Aquest treball pretén ser la unió entre la cultura rural de Menorca i les noves metodologies actives d’ensenyament. El treball té dues dimensions teòriques diferenciades, per una banda es fa una síntesi de la informació existent sobre l’àmbit rural menorquí, establint un marc temàtic i per l’altra es parla sobre les metodologies actives i l’aprenentatge basat en projectes, establint un marc metodològic. Unificant aquestes dues visions, s’elabora una proposta d’aprenentatge basat en projectes (ABP) vertebrada pels continguts del currículum de biologia i geologia del primer curs de secundària amb un enfocament cap a l’agricultura i la ramaderia que es practica als llocs de Menorca. L’objectiu que es vol assolir és generar un aprenentatge significatiu, contextualitzat i motivador, paral·lel al desenvolupament de les competències. En aquest temps de crisi a tants nivells, hem de treballar per a que la societat futura estigui preparada. Aquest treball pretén ser partícip d’un procés que ens porti a una realitat millor. Des de l’educació, amb una metodologia activa, estimulant un aprenentatge significatiu, motivador, cooperatiu i que permet atendre a la diversitat s’inoculen aprenentatges que connecten a l’alumnat amb la realitat sobre l’agricultura tradicional i actual de Menorca. Educant per una societat més conscient, més justa i més responsable. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | Agricultura | ca |
| dc.subject.other | lloc | ca |
| dc.subject.other | aprenentatge basat en projectes | ca |
| dc.subject.other | aprenentatge significatiu | ca |
| dc.subject.other | aprenentatge contextualitzat | ca |
| dc.title | La Menorca rural a les aules. Una proposta d’aprenentatge basat en projectes. | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2021-06-30T11:09:03Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |