dc.contributor |
Ramis Barceló, Margalida |
|
dc.contributor.author |
Balle Llabrés, Salvador |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-24T09:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156899 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El curs acadèmic 2019/2020 ha estat marcat per l’aparició del COVID i les seves
conseqüències, la més greu de totes ha estat el confinament. S’han produït greuges a
l’alumnat i de cara al futur ha generat incertesa i una sensació generalitzada de que hem
d’estar més preparats per a propers cursos.
En aquest TFM es busca analitzar aquesta situació i oferir una opció a seguir com a guia
d’elaboració per a la part telemàtica, que s’hagi de realitzar si finalment es decreta un
règim d’assistència semi presencial. Basant-se en treball per problemes i un caire més
competencial es busca que la part telemàtica de l’assignatura de matemàtiques s’acosti
a la vida i realitat quotidiana del nostre alumnat per d’aquesta manera motivar-los i
dóna’ls-hi les eines necessàries per al seu futur, tan a l’àmbit cientificotècnic com a la
vida en general . |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
COVID |
ca |
dc.subject.other |
semi-presencial |
ca |
dc.subject.other |
basat en problemes |
ca |
dc.title |
Proposta de guia per a l’elaboració de la part telemàtica de l’ensenyament de Matemàtiques en un règim semi-presencial |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:09:07Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|