Disseny i avaluació d’una activitat extraescolar enfocada a l’aprenentatge de la llengua anglesa per mitjà de la plataforma Duolingo for Schools

Show simple item record

dc.contributor Darder Mesquida, Antònia
dc.contributor.author Calonge Pujiula, Gabriel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-02-01T11:19:29Z
dc.date.available 2022-02-01T11:19:29Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157140
dc.description.abstract [cat] Les plataformes digitals d’aprenentatge són eines que han adquirit molta popularitat, sobretot en els processos educatius a distància. A més, la situació actual de crisi sanitària a causa del COVID-19 ha accelerat la utilització de dites eines amb la finalitat de continuar amb el procés formatiu des de casa. El present treball de final de màster pretén dissenyar i avaluar una activitat extraescolar enfocada a l’aprenentatge de la llengua anglesa per mitjà de la plataforma Duolingo for Schools. Per això s’ha duit a terme primer una revisió bibliogràfica per fonamentar la proposta d’activitat, seguida d’una anàlisi de la situació actual de les activitats extraescolars organitzades en els centres públics de l’illa de Mallorca, una anàlisi funcional de les plataformes d’aprenentatge de llengua anglesa més populars i, com a resultat, la redacció de l’estructura organitzativa i de funcionament de la proposta formativa a implementar en el curs 2020/21. Els resultats de la validació per part d'experts han possibilitat la millora de la proposta, complint amb els objectius marcats i enfortit el disseny per poder dur a terme el curs pilot ca
dc.description.abstract [eng] Digital learning platforms are tools that have gained popularity, especially in distance learning processes. In addition, the current situation of health crisis due to COVID-19 has accelerated the use of these tools in order to continue the training process from home. The present TFM work aims to design and program an extracurricular activity focused on learning the English language through the Duolingo for Schools platform. For this reason, a bibliographic review has been carried out first to substantiate the proposed activity, followed by an analysis of the current situation of extracurricular activities organized in public schools in Mallorca, a functional analysis of the most popular English language learning platforms and, as a result, the drafting of the training proposal to be implemented in the 2020/21 academic year. The results of the validation by experts have made it possible to improve the proposal, meeting the objectives set and strengthening the design in order to carry out the pilot course. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Plataformes digitals ca
dc.subject.other llengua anglesa ca
dc.subject.other activitat extraescolar ca
dc.subject.other Duolingo for Schools ca
dc.subject.other proposta formativa ca
dc.subject.other Digital platforms ca
dc.subject.other English language ca
dc.subject.other extracurricular activity ca
dc.subject.other Duolingo for Schools ca
dc.subject.other training proposal ca
dc.title Disseny i avaluació d’una activitat extraescolar enfocada a l’aprenentatge de la llengua anglesa per mitjà de la plataforma Duolingo for Schools ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics