Influència de l’organització i estètica dels espais d’aprenentatge en CFGS

Show simple item record

dc.contributor Flexas Oliver, Albert
dc.contributor.author Obrador Daviu, Pedro
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-14T07:33:27Z
dc.date.issued 2021-03-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157539
dc.description.abstract [cat] La realitat és que avui dia el sistema educatiu és una eina molt important per aprendre les habilitats que ens exigeixen els nous reptes de la societat. Sovint els professionals de l’educació ens centrem en els objectius i continguts, tenim en compte la metodologia, però poques vegades ens aturem a mirar l’entorn que ens envolta. Aquest treball se centra en com pot influir l’organització i estètica dels espais d’aprenentatge dels Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS). Des del vessant qualitatiu intent comprendre com la modificació dels espais lligats a la formació del docent i la participació de tot l’equip educatiu poden generar canvis que influiran notablement en l’aprenentatge de l’alumnat. Uns espais pensats, anomenats “laboratoris”, caracteritzats per una gran flexibilitat i opcions de distribució, que estan dissenyats per a permetre una varietat d'estils i activitats d'aprenentatge i facilitar la pedagogia centrada en l'estudiant. La recerca apunta al fet que a Espanya, concretament als CFGS, no s’han adaptat a aquests canvis. Per poder tenir una experiència més concreta he centrat aquest treball en l’anàlisi i proposta de millora d’un espai reial. ca
dc.description.abstract [eng] Currently education system is turned into a very useful tool for learning the skills demanded by the new challenges of the society. This work focuses on how the organization and aesthetics of learning spaces of the Higher Level Education Cycle (CFGS) can influence. The study demonstrates how changing the space added to the teacher-training and the involvement of the entire education team can cause important changes and effects on student learning. These spaces are known as “Laboratories” and are characterized by being very flexible and for having different distribution options. They are designed to allow different learning styles and activities so they can focus on pedagogy from the student. The research shows that in Spain CFGS have failed to give up with changes.Therefore, In order to obtain a more concrete experience I have focused this work on the analysis and proposal for the improvement of a real space ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Organització ca
dc.subject.other disseny ca
dc.subject.other estètica ca
dc.subject.other aula laboratori ca
dc.subject.other espai d’aprenentatge ca
dc.subject.other formació professional ca
dc.subject.other Organization ca
dc.subject.other design ca
dc.subject.other aesthetic ca
dc.subject.other laboratory classroom ca
dc.subject.other learning space ca
dc.subject.other professional training ca
dc.title Influència de l’organització i estètica dels espais d’aprenentatge en CFGS ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T06:52:10Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics