dc.contributor |
Flexas Oliver, Albert |
|
dc.contributor.author |
Obrador Daviu, Pedro |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-14T07:33:27Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157539 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La realitat és que avui dia el sistema educatiu és una eina molt important per aprendre les
habilitats que ens exigeixen els nous reptes de la societat. Sovint els professionals de
l’educació ens centrem en els objectius i continguts, tenim en compte la metodologia, però
poques vegades ens aturem a mirar l’entorn que ens envolta. Aquest treball se centra en com
pot influir l’organització i estètica dels espais d’aprenentatge dels Cicles Formatius de Grau
Superior (CFGS). Des del vessant qualitatiu intent comprendre com la modificació dels espais
lligats a la formació del docent i la participació de tot l’equip educatiu poden generar canvis
que influiran notablement en l’aprenentatge de l’alumnat. Uns espais pensats, anomenats
“laboratoris”, caracteritzats per una gran flexibilitat i opcions de distribució, que estan
dissenyats per a permetre una varietat d'estils i activitats d'aprenentatge i facilitar la pedagogia
centrada en l'estudiant. La recerca apunta al fet que a Espanya, concretament als CFGS, no
s’han adaptat a aquests canvis. Per poder tenir una experiència més concreta he centrat
aquest treball en l’anàlisi i proposta de millora d’un espai reial. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Currently education system is turned into a very useful tool for learning the skills demanded by
the new challenges of the society. This work focuses on how the organization and aesthetics
of learning spaces of the Higher Level Education Cycle (CFGS) can influence. The study
demonstrates how changing the space added to the teacher-training and the involvement of
the entire education team can cause important changes and effects on student learning. These
spaces are known as “Laboratories” and are characterized by being very flexible and for having
different distribution options. They are designed to allow different learning styles and activities
so they can focus on pedagogy from the student. The research shows that in Spain CFGS
have failed to give up with changes.Therefore, In order to obtain a more concrete experience
I have focused this work on the analysis and proposal for the improvement of a real space |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Organització |
ca |
dc.subject.other |
disseny |
ca |
dc.subject.other |
estètica |
ca |
dc.subject.other |
aula laboratori |
ca |
dc.subject.other |
espai d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Organization |
ca |
dc.subject.other |
design |
ca |
dc.subject.other |
aesthetic |
ca |
dc.subject.other |
laboratory classroom |
ca |
dc.subject.other |
learning space |
ca |
dc.subject.other |
professional training |
ca |
dc.title |
Influència de l’organització i estètica dels espais d’aprenentatge en CFGS |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T06:52:10Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|