dc.contributor |
González Guardiola, Juan |
|
dc.contributor.author |
Mayol Colom, Joan Albert |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-15T08:24:14Z |
|
dc.date.available |
2022-02-15T08:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157593 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Filosofia, educació i teatre tenen una llarga història en comú. La mort de Sòcrates
constitueix un dels episodis més representatius d’aquesta estreta relació, que acaba
consolidant-se en els diàlegs platònics. L’objectiu d’aquest treball és explorar les
potencialitats d’utilitzar la dramatització com a metodologia general d’ensenyament de
la filosofia a secundària, utilitzant com a exemple paradigmàtic una unitat didàctica
dedicada a la representació dels diàlegs relatius a la mort de Sòcrates. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Teatre |
ca |
dc.subject.other |
Joc dramàtic |
ca |
dc.subject.other |
Filosofia |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Transversalitat |
ca |
dc.title |
Filosofia, educació i teatre: la dramatització del concepte a l'aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:01:32Z |
|