Filosofia, educació i teatre: la dramatització del concepte a l'aula

Show simple item record

dc.contributor González Guardiola, Juan
dc.contributor.author Mayol Colom, Joan Albert
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-15T08:24:14Z
dc.date.available 2022-02-15T08:24:14Z
dc.date.issued 2021-06-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157593
dc.description.abstract [cat] Filosofia, educació i teatre tenen una llarga història en comú. La mort de Sòcrates constitueix un dels episodis més representatius d’aquesta estreta relació, que acaba consolidant-se en els diàlegs platònics. L’objectiu d’aquest treball és explorar les potencialitats d’utilitzar la dramatització com a metodologia general d’ensenyament de la filosofia a secundària, utilitzant com a exemple paradigmàtic una unitat didàctica dedicada a la representació dels diàlegs relatius a la mort de Sòcrates. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Teatre ca
dc.subject.other Joc dramàtic ca
dc.subject.other Filosofia ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Transversalitat ca
dc.title Filosofia, educació i teatre: la dramatització del concepte a l'aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:01:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics