dc.contributor |
Morey Serra, Iris |
|
dc.contributor.author |
Padilla Marcos, Maria |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-16T11:13:32Z |
|
dc.date.available |
2022-02-16T11:13:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157684 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La investigació és una part essencial de l’aprenentatge de ciències. Aquesta
afirmació no és gens nova però tot i així podem trobar casos en els que els
docents s’estimen més no fer pràctiques de laboratori per distintes raons.
Alguns d’aquests motius, com la falta de temps o de seguretat, es veuen
pal·liats si en lloc de realitzar les pràctiques a un laboratori físic es realitzen a
un laboratori virtual. En general, els laboratoris virtuals, entre altres avantatges,
afavoreixen l’aprenentatge de conceptes. Per altra banda, els laboratoris físics
permeten aprendre a manipular físicament els materials i reactius. Per tant, els
alumnes es poden beneficiar dels dos tipus de laboratoris i és important
combinar-los durant el curs. Hi ha una gran varietat de laboratoris virtuals
disponibles, alguns dels quals s’analitzen al present treball. A més s’inclou una
proposta didàctica on s’empren laboratoris virtuals a distints nivells educatius
(2n i 4t d’educació secundària obligatòria i 2n de batxillerat) basada en els
continguts del currículum de física i química. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
laboratori virtual |
ca |
dc.subject.other |
física |
ca |
dc.subject.other |
química |
ca |
dc.subject.other |
laboratori físic |
ca |
dc.title |
Laboratoris virtuals. Estudi comparatiu i proposta didàctica |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:03:49Z |
|