L'aprenentatge per projectes aplicat a la didàctica del patrimoni cultural. Dues propostes d'actuació a l'aula

Show simple item record

dc.contributor Pons Campins, Susana
dc.contributor.author Torres Fiori, Alejandro
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-16T12:46:20Z
dc.date.available 2022-02-16T12:46:20Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157699
dc.description.abstract [cat] Aquest treball exposa dues propostes emmarcades dintre de l’aprenentatge basat en projectes, aplicades a la didàctica del Patrimoni Cultural. La primera proposta, projecte d’itinerari didàctic de patrimoni arqueològic, s’aplica al marc de l’educació secundària obligatòria i aproxima a l’alumnat al Patrimoni Cultural del municipi de Calvià. La segona proposta, projecte d’article de revista de divulgació patrimonial, s’aplica al marc de batxillerat i aproxima a l’alumnat al Patrimoni Cultural de les Illes Balears. Ambdues propostes defensen l’aproximació de l’alumnat cap al Patrimoni Cultural com a tret identitari, generant en última instància un sentiment de pertinència i protecció cap als manifestos del passat comú. ca
dc.description.abstract [eng] This project presents two proposals framed within project-based learning, applied to the didactics of cultural heritage. The first proposal, an archaeological heritage educational itinerary project, is applied to compulsory secondary education and brings students closer to the cultural heritage of the municipality of Calvià. The second proposal, a project for a magazine article on the dissemination of heritage, is applied to high school and brings students closer to the cultural heritage of the Balearic Islands. Both proposals defend the students’ approach to the cultural heritage as an identity subject, ultimately generating a sense of relevance and protection towards the manifestations of the common past. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Patrimoni Cultural ca
dc.subject.other didàctica ca
dc.subject.other aprenentatge basat en projectes ca
dc.subject.other itinerari didàctic ca
dc.subject.other revista de divulgació científica ca
dc.subject.other Cultural heritage ca
dc.subject.other didactics ca
dc.subject.other project-based learning ca
dc.subject.other didactic itinerary ca
dc.subject.other scientific journal ca
dc.subject.other dissemination ca
dc.title L'aprenentatge per projectes aplicat a la didàctica del patrimoni cultural. Dues propostes d'actuació a l'aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.date.updated 2022-02-01T07:03:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics