Ús de la Ràdio i les Xarxes Socials per impartir l'assignatura d'Imatge i So

Show simple item record

dc.contributor Esteve Moreno, Felipe Maria
dc.contributor.author González Maimó, Javier
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-16T12:57:33Z
dc.date.available 2022-02-16T12:57:33Z
dc.date.issued 2021-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157702
dc.description.abstract [cat] Després de l’experiència que ha tingut l’autor a la fase de pràctiques del Màster de Formació del Professorat a un centre educatiu de les Illes Balears i d’una enquesta realitzada entre part del professorat de Tecnologia de les Illes Balears, s’ha vist la necessitat de cercar una sèrie d’eines per engrescar tant al professorat, com al Centre i a l’alumnat per fer l’assignatura d’Imatge i So present a 2n de Batxillerat d’una forma entretenguda i pràctica. Per això es proposa l’ús de la ràdio i les Xarxes Socials com a instruments per a impartir l’assignatura. En aquest treball es mostra, per una banda, la justificació per a l’ús de les eines en l’àmbit escolar i la relació amb els continguts de l’assignatura proposada. També el desplegament que s’hauria de fer per la implantació de cada una d’elles i un exemple d’aplicació a un Centre real. No s’han oblidat els beneficis i avantatges que tenen aquestes eines, de les quals es poden beneficiar el Centre, la Comunitat Educativa i l’entorn del Centre, en general. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other ràdio ca
dc.subject.other xarxes socials ca
dc.subject.other tecnologia ca
dc.subject.other eines educatives ca
dc.subject.other continguts ca
dc.title Ús de la Ràdio i les Xarxes Socials per impartir l'assignatura d'Imatge i So ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.date.updated 2022-02-01T07:03:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics