[spa] Este trabajo de máster ofrece una propuesta didáctica de educación emocional
para FP de la familia sanitaria desde el marco de la pedagogía feminista.
Tras un análisis de la normativa y los currículums oficiales de FP se evidencia la
necesidad de incluir actividades para potenciar las competencias emocionales,
con el objetivo de que las futuras sanitarias las apliquen en su práctica
profesional y a nivel individual para lidiar con el estrés laboral.
Desde el marco teórico-práctico de la pedagogía feminista se aplica una visión
de género al proceso de enseñanza-aprendizaje, con el objetivo de conseguir la
igualdad efectiva y luchar contra los estereotipos de género.
La propuesta didáctica se divide en 16 sesiones con actividades diversas,
incluyendo evaluación final, para realizar durante las tutorías.
[cat] Aquest treball de màster ofereix una proposta didàctica d'educació emocional per
a FP de la família sanitària des del marc de la pedagogia feminista.
Després d'un anàlisi de la normativa i els currículums oficials d’FP s'evidencia la
necessitat d'incloure activitats per a potenciar les competències emocionals, amb
l'objectiu que les futures sanitàries les apliquin en la seva pràctica professional i
a nivell individual per lidiar amb l'estrès laboral.
Des del marc teòrico-pràctic de la pedagogia feminista s'aplica una visió de
gènere al procés d'ensenyament-aprenentatge, amb l'objectiu d'aconseguir la
igualtat efectiva i lluitar contra els estereotips de gènere.
La proposta didàctica es divideix en 16 sessions amb activitats diverses, incloent
avaluació final, per a realitzar durant les tutories.