Les xarxes socials a l’aula. Projecte innovador per treballar les assignatures de Geografia i Història a través de Tik Tok

Show simple item record

dc.contributor Febrer Cardona, Susana
dc.contributor.author Dabén Florit, Maria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-17T11:37:13Z
dc.date.available 2022-02-17T11:37:13Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157751
dc.description.abstract [cat] L’aplicació de Tik Tok ha esdevingut en els últims dos anys una de les més populars entre les persones joves. El present treball planteja un projecte innovador en el qual emprar-la a l’aula per crear contingut audiovisual relacionat amb la geografia i la història, utilitzant així aquesta xarxa social com a eina educativa per desenvolupar les competències i continguts establerts pel currículum d’una forma més participativa per l’alumnat. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Xarxes socials ca
dc.subject.other innovació ca
dc.subject.other educació ca
dc.subject.other TikTok ca
dc.title Les xarxes socials a l’aula. Projecte innovador per treballar les assignatures de Geografia i Història a través de Tik Tok ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:05:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics