dc.contributor |
Febrer Cardona, Susana |
|
dc.contributor.author |
Dabén Florit, Maria |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-17T11:37:13Z |
|
dc.date.available |
2022-02-17T11:37:13Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157751 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’aplicació de Tik Tok ha esdevingut en els últims dos anys una de les més populars entre
les persones joves. El present treball planteja un projecte innovador en el qual emprar-la a
l’aula per crear contingut audiovisual relacionat amb la geografia i la història, utilitzant així
aquesta xarxa social com a eina educativa per desenvolupar les competències i
continguts establerts pel currículum d’una forma més participativa per l’alumnat. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
ca |
dc.subject.other |
innovació |
ca |
dc.subject.other |
educació |
ca |
dc.subject.other |
TikTok |
ca |
dc.title |
Les xarxes socials a l’aula. Projecte innovador per treballar les assignatures de Geografia i Història a través de Tik Tok |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:05:03Z |
|