Quo vadis, història? Reflexió i proposta sobre la utilitat i la defensa de la història en la educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Marimon Ribas, Pau
dc.contributor.author Serra Montes, Benjamín
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-17T13:34:49Z
dc.date.available 2022-02-17T13:34:49Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157763
dc.description.abstract [eng] In a situation of regression and emergency of social sciences and the humanities in the secondary classrooms, is more important than ever to think about the utilities and uses of the History. Its essential to learn about the previous situation, analyzing the motivations of the different countries to give the current importance of the History. The methodologies based on memorization of history knowledge are from the past right now in a increasingly innovative educational landscape. Our paper wants to reflect about the importance of the methodological change, based on a proposal who wants to apply the Project-based learning within of The past, the present and the future across the History and Geography. ca
dc.description.abstract [cat] En una situació de retrocés i d’emergència de les ciències socials i les humanitats a les aules de secundària, és més important que mai reflexionar sobre els usos i la utilitat de la Història. És essencial esbrinar la situació prèvia, tot analitzant que ha motivat als diferents estats a donar una certa importància a la Història. Les metodologies basades en la memorització de continguts ha quedat obsoleta en un món educativament cada vegada més innovador. El present estudi té la intenció d’aportar una reflexió sobre la importància del canvi metodològic, en aquest cas basat en la presentació d’una proposta que valora l’Aprenentatge basat en projectes en el marc de El passat, el present i el futur a través de la Història i la Geografia ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other El passat el present i futur a través de la Història ca
dc.subject.other ABP ca
dc.subject.other innovació educativa ca
dc.subject.other la utilitat de la història ca
dc.title Quo vadis, història? Reflexió i proposta sobre la utilitat i la defensa de la història en la educació secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:05:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics