dc.contributor |
López Femenías, Margalida |
|
dc.contributor.author |
Font Auli, Maria Antònia |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-21T11:25:27Z |
|
dc.date.available |
2022-02-21T11:25:27Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157811 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'objectiu de l’educació ha de ser que l’alumnat adquireixi les competències
necessàries per convertir-se en un ciutadà preparat per al segle XXI. Les
persones hem de ser capaces no només de saber, sinó de saber fer, saber ser,
saber conèixer i saber conviure. La competència comunicativa, entesa com allò
que hom necessita per comunicar-se de manera eficaç en contextos socialment
significants, és l’eina que ens obre les portes a aquest futur perquè és l’element
que actua com a mitjà per aconseguir tot el que ens proposam. La proposta
didàctica se centra en l’assoliment d’aquesta competència comunicativa en el
seu vessant oral, a partir d’unes microhabilitats que conformen les habilitats de
l’expressió i la comprensió orals. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
competència comunicativa |
ca |
dc.subject.other |
tipologies textuals |
ca |
dc.subject.other |
expressió oral |
ca |
dc.subject.other |
comprensió oral |
ca |
dc.subject.other |
microhabilitats lingüístiques |
ca |
dc.title |
Un nou enfocament per a l'assoliment de la competència comunicativa: el treball des de les microhabilitats lingüístiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:06:25Z |
|