Aprenentatge d’economia a través de notícies reals: Una proposta didàctica amb el joc-simulador

Show simple item record

dc.contributor Borrás Genovard, Antonio
dc.contributor.author Garcia Torres, Carlos
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-22T08:32:06Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157831
dc.description.abstract [cat] L'economia és una ciència que ens rodeja, en major o menor mesura, la seva influença està present en el dia a dia de les persones, apareixen en els mitjans de comunicació contínuament, les administracions públiques de l'estat condicionen la nostra vida amb les seves decisions, etc. La seva ensenyança dins les ciències socials històricament s'ha realitzat fent servir una metodologia tradicional, però en els últims anys s'han anat introduint noves estratègies educatives més properes al context real de la ciència dins la societat. Una de les activitats metodològiques que ha anat apareixent en l'actualitat educativa és la utilització del joc-simulació, i ha sigut en l'economia on aquesta pràctica ha esdevingut més popular. Per tant, el compromís d'aquest treball és crear i desenvolupar una proposta didàctica basada en el joc-simulació, que apropi als alumnes a una operativa real com és la inversió en Borsa. D'aquesta manera, es contempla que els alumnes aprenguin i valorin la importància que tenen els fets econòmics que apareixen en els mitjans de comunicació i com aquests poden afectar a les valoracions borsàries de les empreses cotitzades, i que al mateix temps que treballin aspectes competencials que cada vegada són més necessaris a una societat globalitzada i amb fàcil accés a la informació. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 336 - Finances. Banca. Moneda. Borsa ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other joc-simulació ca
dc.subject.other Educació Secundària ca
dc.subject.other recursos didàctics ca
dc.subject.other economia ca
dc.title Aprenentatge d’economia a través de notícies reals: Una proposta didàctica amb el joc-simulador ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:06:33Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics