dc.contributor |
De la Iglesia Mayol, Begoña |
|
dc.contributor.author |
Serra Llambias, Júlia |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-22T08:39:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157834 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’aprenentatge cooperatiu (AC) és un model d’ensenyament i aprenentatge que
pot potenciar valors propis de l’educació inclusiva i pot permetre donar resposta
a la diversitat dels alumnes. Així doncs, amb l’objectiu de formar al claustre de
secundària sobre tècniques i estructures cooperatives per a fomentar la inclusió
educativa, s’ha dut a terme una revisió de la documentació científica relacionada
amb l’AC i l’educació inclusiva, per tal de dissenyar una proposta de formació per
al professorat. Aquesta proposta de formació consta de nou sessions teòriques i
pràctiques, sobre tècniques per a treballar en equip i de forma cooperativa, a
l’aula, per tal de potenciar i afavorir l’educació inclusiva. Amb aquest treball s’ha
conclòs que des del departament d’orientació, és necessari formar al professorat
i promoure un canvi de model educatiu, per tal d’introduir noves formes
d’ensenyament, a partir de l’AC, per tal d’afavorir la inclusió educativa dels
alumnes. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Cooperative learning is a model of teaching and learning that can enhance and
enable values inherent to inclusive education and allows for a response to the
diversity of students. Therefore, with the aim of instructing secondary school
teachers in cooperative techniques and structures to promote inclusive
education, a review of scientific documentation related to cooperative learning
and inclusive education has been carried out in order to design a training proposal
for teachers. This training proposal consists of nine theoretical and practical
sessions on techniques for teamwork and cooperative work in the classroom, in
order to promote and encourage inclusive education. With this work, it has been
concluded that from the educational guidance department, it’s necessary to train
teachers and promote a change of educational model, in order to introduce new
forms of teaching, based on cooperative learning, to promote the educational
inclusion of students. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
professorat |
ca |
dc.subject.other |
formació |
ca |
dc.title |
L'aprenentatge cooperatiu per a fomentar l'educació inclusiva a l'ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:06:36Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|