El Cicle de Kolb com eina per treballar en l'àmbit de les ciències socials

Show simple item record

dc.contributor Roig Bauzà, Gabriel
dc.contributor.author Serra Gigante, Katiana
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-22T13:00:53Z
dc.date.available 2022-02-22T13:00:53Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157903
dc.description.abstract [cat] En el present treball s'han elaborat dues propostes didàctiques per 1r d'ESO a partir de les quatre fases del Cicle de Kolb, amb la finalitat de presentar als estudiants l'Antiguitat Clàssica com a part d'un conjunt interdisciplinari des de l'àmbit de les ciències socials. En aquest procés d'aprenentatge, els alumnes posseeixen un protagonisme completament actiu a partir de l'acompliment de les rutines de pensament, el sistema ABP, la recerca, l'ús de les TIC i el treball col·laboratiu, que determinarà un aprenentatge significatiu i complet a partir d'un bon desenvolupament tant competencial com curricular. En aquesta formació integral, l'avaluació acull també gran importància sent un element formatiu més per a l'estudiant i no únicament un sistema de qualificació com es continua veient encara en la nostra realitat més pròxima. ca
dc.description.abstract [eng] In this work, two didactic proposals for 1st year of secundary school have been developed based on the four phases of the Kolb’s Cycle, in order to present Classical Antiquity to students as part of an interdisciplinary set from the field of social sciences. In this learning process, students will have a completely active role through the developement of thought routines, the PBL system, research, the use of ICT and collaborative work that will determine a meaningful and complete learning from a good development of both competences and curricula. In this comprehensive training, evaluation will also receive great importance, being one more training element for the student and not only an element of qualification, as it is still seen in our closest reality. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Cicle de Kolb ca
dc.subject.other metodologia innovadora ca
dc.subject.other aprenentatge experiencial ca
dc.subject.other educació ca
dc.subject.other ciències socials ca
dc.subject.other Kolb’s Cicle ca
dc.subject.other Innovative methodology ca
dc.subject.other experiential learning ca
dc.subject.other education ca
dc.subject.other social sciences ca
dc.title El Cicle de Kolb com eina per treballar en l'àmbit de les ciències socials ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:07:00Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics