dc.contributor |
Lirola Sabater, Francisco Ramón |
|
dc.contributor.author |
Lladó Burguera, Fàtima |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-23T11:39:15Z |
|
dc.date.available |
2022-02-23T11:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157959 |
|
dc.description.abstract |
[eng] Arran de la meva experiència personal com a estudiant d'Infermeria i en
estudis bàsics anteriors, pudria confirmar que ensenyar anatomia mitjançant el
mètode tradicional no acaba de ser del tot efectiu. Les sessions solen basar-se
en explicar el contingut teòric, i l'alumnat pel seu compte, fa la feina
memorística, sense tenir la oportunitat d'assolir un aprenentatge significatiu.
Com a alternativa a aquest model tradicional, que en moltes ocasions
encara s'utilitza, es suggereix una proposta innovadora basada en la creació de
realitat augmentada, integrada dins d'un projecte trimestral. Aquesta permetrà a
l'alumnat assolir les competències i a aprendre de manera significativa els
continguts relacionats amb l'anatomia del cos humà.
La proposta s'emmarca dins el mòdul Anatomofisiologia i Patologia
Bàsiques, que forma part del cicle de grau mitjà de Tècnic en Emergències
Sanitàries. El projecte estarà organitzat pel model de disseny instruccional
ADDIE, on a partir d'una sèrie de tasques i recursos, els estudiants, en petits
grups, treballaran els diferents sistemes del cos humà, per arribar a crear una
escena de realitat augmentada com a producte final.
S'intentarà potenciar el treball en equip de manera colaborativa, així com
també despertar la motivació, la curiositat i l'esperit crític dels alumnes,
canviant així la idea general que es sol tenir sobre com s'aprèn el cos humà. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject |
614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria |
ca |
dc.subject.other |
innovació |
ca |
dc.subject.other |
realitat augmentada |
ca |
dc.subject.other |
ADDIE |
ca |
dc.subject.other |
anatomia |
ca |
dc.subject.other |
formació professional |
ca |
dc.title |
Creació de material amb Realitat Augmentada com a proposta didàctica en el mòdul Anatomofisiologia i Patologia bàsiques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:07:56Z |
|