Atenció a la diversitat: una proposta inclusiva per a l'àrea d'Educació Física

Show simple item record

dc.contributor Morey López, Mercedes
dc.contributor.author Rosselló Morillo, Sergi
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-24T07:35:17Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157989
dc.description.abstract [cat] La diversitat en els centres educatius ha augmentat en els últims anys provocant que, en molts casos, estudiants es sentin exclosos per les estratègies didàctiques que es duen a terme. L'objectiu del present TFM és realitzar un estudi empíric dels principals problemes actuals en l'educació secundària obligatòria i dissenyar una proposta dirigida al professorat amb la finalitat de marcar un camí cap a una Educació Física inclusiva. L'estat de la qüestió i els resultats obtinguts en l'enquesta afirmen la necessitat de dur a terme adaptacions curriculars no significatives i d'accés. La proposta inclusiva mostra variants i exemples de possibles canvis, quedant oberta a millores i a altres recursos suggerits per professionals. ca
dc.description.abstract [spa] La diversidad en los centros educativos ha aumentado en los últimos años provocando que, en muchos casos, estudiantes se sientan excluidos por las estrategias didácticas llevadas a cabo. El objetivo del presente TFM es realizar un estudio empírico de los principales problemas actuales en la educación secundaria obligatoria y diseñar una propuesta dirigida al profesorado con el fin de marcar un camino hacia una Educación Física inclusiva. El estado de la cuestión y los resultados obtenidos en la encuesta afirman la necesidad de llevar a cabo adaptaciones curriculares no significativas y de acceso. La propuesta inclusiva muestra variantes y ejemplos de posibles cambios, quedando abierta a mejoras y a otros recursos sugeridos por profesionales. ca
dc.description.abstract [eng] Diversity in high schools has increased in recent years, as a result, many students feel excluded by the educational strategies carried out. The aim of the present Master’s Thesis is to conduct an empirical study of the major current problems in compulsory secondary education and to design a proposal aimed at teachers in order to mark a path towards an inclusive physical education. The status of the issue and the results obtained in the survey state the need for non-significant and access-carriage adaptations. The inclusive proposal shows variations and examples of possible changes, being open to improvements and other resources suggested by professionals. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 316 - Sociologia. Comunicació ca
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Diversitat i Proposta educativa ca
dc.title Atenció a la diversitat: una proposta inclusiva per a l'àrea d'Educació Física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:08:09Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics