dc.contributor |
Lirola Sabater, Francisco Ramón |
|
dc.contributor.author |
Llompart Moll, Amanda |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-24T09:48:36Z |
|
dc.date.available |
2022-02-24T09:48:36Z |
|
dc.date.issued |
2021-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/158041 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball cooperatiu és un mètode innovador que impulsa un procés
d’ensenyament-aprenentatge mitjançant la interacció d’un grup d’alumnes. La
característica principal és que tots els alumnes arriben a assolir els objectius
establerts amb l’ajuda tant del docent com dels propis companys.
Com qualsevol aspecte desconegut, desenvolupar dins l’aula un mètode que
no dominem encara pot ser un tant complex. Així doncs, aquest treball tracta de
definir primerament les bases teòriques de l’aprenentatge cooperatiu, per
acabar fent una proposta didàctica aplicativa dins la Formació Professional de
Grau Mitja de Gestió Administrativa. La finalitat és demostrar que és possible
desenvolupar tota una unitat formativa amb treball cooperatiu. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
interdependència positiva |
ca |
dc.subject.other |
comunitat d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
tècniques cooperatives |
ca |
dc.title |
El Treball Cooperatiu al cicle formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:08:18Z |
|