El llenguatge audiovisual i l'educació: una proposta didàctica interdisciplinària

Show simple item record

dc.contributor Marimon Ribas, Pau
dc.contributor.author Bosch Martorell, Gabriel Antonio
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-25T08:59:22Z
dc.date.available 2022-02-25T08:59:22Z
dc.date.issued 2021-07-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158049
dc.description.abstract [cat] La revolució informàtica ha creat un món diferent del dels nostres pares. La docència, com a reflex de la societat s’ha d’anar adaptant als canvis que es donen a la realitat que envolta l’escola i treballa en la integració de les Tecnologies de la Informació i Comunicació a l’activitat docent. La necessitat de l’alfabetització mediàtica de l’alumnat és fora de tot dubte, però a la llum dels estudis més recents es pot qüestionar si aquesta integració s’està fent de manera correcta. La proposta didàctica que aquí presentem es basa en la integració del llenguatge audiovisual de manera transversal en la impartició d’una Unitat Didàctica de Geografia i Història. Treballar per grups en un projecte comú amb les eines del llenguatge audiovisual creiem que motivarà als alumnes i com a valor afegit, els proveirà de destreses i competències per a desenvolupar-se de manera segura en el món actual mediatitzat per la tecnologia. ca
dc.description.abstract [eng] The computer revolution has created a different world from our parents. Teaching, as a reflection of society, must be adapted to the changes that occur in the reality that surrounds the school and works on the integration of Information and Communication Technologies in the teaching activity. The need for media literacy for students is beyond doubt, but in the light of recent studies it can be questioned whether this integration is being done correctly. The didactic proposal that we present here is based on the integration of the audiovisual language in a transversal way in the teaching of a Didactic Unit of Geography and History. We believe that working in groups on a common project with the tools of audiovisual language will motivate students and, as an added value, provide them with the skills and competencies to develop safely in today's technology-mediated world. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Alfabetització mediàtica ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Cross-Media ca
dc.subject.other Mediasfera ca
dc.subject.other Educomunicació ca
dc.title El llenguatge audiovisual i l'educació: una proposta didàctica interdisciplinària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:08:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics