TAMS, una aplicació multimèdia per alumnes amb TEA centrada en aspectes organitzatius i comunicatius dins l’àmbit escolar

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Juan Jorge
dc.contributor.author Revert Melero, José Ramon
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-03-15T11:26:52Z
dc.date.available 2022-03-15T11:26:52Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158245
dc.description.abstract [cat] Fins a dia d’avui els alumnes amb TEA, tan sols han rebut suport a través de la metodologia tradicional. Les noves tecnologies han evolucionat a un gran ritme a diferents àmbits de la societat, i en gran part a l’àmbit educatiu. La proposta pedagògica que presenta el següent treball dins l’àmbit educatiu, consisteix en la creació d’un prototip d’una aplicació multimèdia per alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista. L’aplicació serà una eina de suport significativa per millorar els seus aspectes organitzatius i comunicatius en el seu dia a dia. Aquesta aplicació vol aconseguir que els alumnes amb TEA presentin més facilitats per ser inclosos dins l’aula ordinària i gaudir de les mateixes oportunitats que la resta dels seus companys/es. ca
dc.description.abstract [eng] To this day, students with ASD have only received support through traditional methodology. Information and communication technologies have evolved at a rapid pace in different areas of society, and largely in the field of education. The pedagogical proposal that the following work presents in the field of education is the creation of a prototype of a multimedia application for students with Autism Spectrum Disorder. The application will be a significant support tool to improve their organizational and communicative aspects in their everyday life. This application aims at making 4 it easier for students with ASD to be included in the regular classroom and enjoy the same opportunities as the rest of their classmates. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other TEA ca
dc.subject.other Autisme ca
dc.subject.other App ca
dc.subject.other Aplicació ca
dc.subject.other Tecnologies ca
dc.subject.other Suport ca
dc.subject.other Alumnes ca
dc.subject.other Escola ca
dc.subject.other ASD ca
dc.subject.other Autism ca
dc.subject.other App ca
dc.subject.other Application ca
dc.subject.other Technologies ca
dc.subject.other Support ca
dc.subject.other Students ca
dc.subject.other School ca
dc.title TAMS, una aplicació multimèdia per alumnes amb TEA centrada en aspectes organitzatius i comunicatius dins l’àmbit escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:22:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics