Marketing plan and integral viability of a tourism business project

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dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Martínez de Albornoz Marqués, Carla
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-04-01T11:21:21Z
dc.date.available 2022-04-01T11:21:21Z
dc.date.issued 2022-04-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158569
dc.description.abstract [eng] The following project shows a marketing plan and the viability of installing an artificial surfing lagoon with Wavegarden technology. Both budget and profit after operating a Wavegarden installation have been studied. Furthermore, the incorporation of different services for a tourist and sports facility has been analyzed. After the SWOT and PESTEL analysis of the company, its leadership capacity in the sector is predominant. In addition, objectives have been set to maintain market power and differentiate the company from the competition. ca
dc.description.abstract [spa] El siguiente proyecto muestra un plan de marketing y la viabilidad de instalar una laguna artificial de surf con tecnología Wavegarden. Se ha estudiado tanto el presupuesto como el beneficio tras la explotación de una instalación Wavegarden. Además, se ha analizado la incorporación de diferentes servicios para una instalación turística deportiva. Tras el análisis DAFO y PESTEL de la empresa, predomina su capacidad de liderazgo en el sector. Además, se han establecido objetivos para mantener el poder de mercado y diferenciar a la empresa de la competencia. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso eng ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject 339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting ca
dc.subject.other Marketing plan ca
dc.subject.other Tourism ca
dc.subject.other Surf ca
dc.subject.other Artificial wave ca
dc.title Marketing plan and integral viability of a tourism business project ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


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