dc.contributor |
Serra Cantallops, Antoni |
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dc.contributor.author |
Martínez de Albornoz Marqués, Carla |
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dc.date |
2021 |
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dc.date.accessioned |
2022-04-01T11:21:21Z |
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dc.date.available |
2022-04-01T11:21:21Z |
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dc.date.issued |
2022-04-01 |
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dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/158569 |
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dc.description.abstract |
[eng] The following project shows a marketing plan and the viability of installing an
artificial surfing lagoon with Wavegarden technology. Both budget and profit after
operating a Wavegarden installation have been studied. Furthermore, the
incorporation of different services for a tourist and sports facility has been
analyzed. After the SWOT and PESTEL analysis of the company, its leadership
capacity in the sector is predominant. In addition, objectives have been set to
maintain market power and differentiate the company from the competition. |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] El siguiente proyecto muestra un plan de marketing y la viabilidad de instalar una
laguna artificial de surf con tecnología Wavegarden. Se ha estudiado tanto el
presupuesto como el beneficio tras la explotación de una instalación
Wavegarden. Además, se ha analizado la incorporación de diferentes servicios
para una instalación turística deportiva. Tras el análisis DAFO y PESTEL de la
empresa, predomina su capacidad de liderazgo en el sector. Además, se han
establecido objetivos para mantener el poder de mercado y diferenciar a la
empresa de la competencia. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
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dc.language.iso |
eng |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
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dc.rights |
all rights reserved |
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dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
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dc.subject |
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus |
ca |
dc.subject |
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting |
ca |
dc.subject.other |
Marketing plan |
ca |
dc.subject.other |
Tourism |
ca |
dc.subject.other |
Surf |
ca |
dc.subject.other |
Artificial wave |
ca |
dc.title |
Marketing plan and integral viability of a tourism business project |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
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