[cat] El present treball de fi de grau centra la seva atenció en analitzar un projecte
d'emprenedoria i en la valoració de la seva viabilitat per tal d’estudiar la
possibilitat de dur-lo a la realitat. Consisteix en un servei de planificació turística
en base al pressupost i les preferències de cada client, tenint en compte la
sostenibilitat i autenticitat del producte ofertat. S’analitza el context empresarial
i es duu a terme una anàlisi DAFO. Seguidament, es defineix l’estratègia de
màrqueting i els seus quatre elements principals. Finalment, s’ha analitzat la
seva viabilitat econòmica en un marc temporal de 5 anys, estimant els costos i
ingressos i els fluxos de caixa per tal de fer un càlcul del VAN i de la TIR i una
anàlisi d’escenaris.
[eng] The current final thesis focuses on analyzing an entrepreneurial project and
assessing its viability in order to study the possibility of bringing it to reality. It
consists of a tourism planning service based on the budget and preferences of
each client, taking into account sustainability and authenticity of the product
offered. The business context has been analyzed and a SWOT analysis has
been conducted. The marketing strategy and its four main elements are then
defined. Finally, its economic viability has been analyzed over a 5-year time
period, estimating costs and revenues and cash flows in order to make a
calculation of NPV and IRR and a scenario analysis.