[cat] En els últims anys, la comercialització a través del mercat digital s'ha convertit
fonamental. Factors com l'auge dels mitjans digitals i les xarxes socials i l'impacte
del Coronavirus han accelerat la transformació digital de moltes empreses, i han
servit per reinventar-se i cercar noves formes d'afrontar el seu negoci.
El present projecte pretén analitzar el màrqueting digital i les seves principals
estratègies en una pime de recent creació anomenada Brox, demostrant que és
una opció efectiva perquè les empreses trobin noves formes d'arribar als seus
clients cada vegada més digitals en entorns d'incertesa. L'empresa no només
està sobrevivint a la crisi de l'Covid-19, sinó també afermant el seu èxit.
[eng] In recent years, marketing through the digital market has become critical. Factors
such as the rise of digital media and social media and the impact of Coronavirus
have accelerated the digital transformation of many companies, and have served
to reinvent themselves and look for new ways to approach their business.
This project aims to analyze digital marketing and its main strategies in a newly
created SME called Brox, proving that it is an effective option for companies to
find new ways to reach their increasingly digital customers in environments of
uncertainty. The company is not only surviving the Covid-19 crisis, but also
consolidating its success.