dc.contributor.author |
Pizá-Mir, Bartolomé |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-14T09:30:34Z |
|
dc.date.available |
2022-12-14T09:30:34Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/159988 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Es presenta la descripció d'una experiència didàctica amb l'ús de models moleculars per a l'aprenentatge de la formulació química al cursos de l'educació secundària obligatòria. Els resultats mostren que hi ha un increment del seu aprenentatge i l'ús dels models moleculars permet una major comprensió d'aquesta àrea de la química en la que els estudiants solen presentar dificultats a causa de l'elevada abstracció d'aquests conceptes. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.relation.isformatof |
https://doi.org/10.5565/rev/ciencies.463 |
|
dc.relation.ispartof |
Ciències, 2022, num. 44, p. 50-55 |
|
dc.rights |
, 2022 |
|
dc.subject.classification |
373 - Ensenyament primari i secundari |
|
dc.subject.other |
373 - Kinds of school providing general education |
|
dc.title |
L'ÚS DELS MODELS MOLECULARS PER A L'APRENENTATGE DE LA FORMULACIÓ QUÍMICA INORGÀNICA: UNA PROVA PILOT A SECUNDÀRIA |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2022-12-14T09:30:35Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.5565/rev/ciencies.463 |
|