L'ÚS DELS MODELS MOLECULARS PER A L'APRENENTATGE DE LA FORMULACIÓ QUÍMICA INORGÀNICA: UNA PROVA PILOT A SECUNDÀRIA

Show simple item record

dc.contributor.author Pizá-Mir, Bartolomé
dc.date.accessioned 2022-12-14T09:30:34Z
dc.date.available 2022-12-14T09:30:34Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159988
dc.description.abstract [cat] Es presenta la descripció d'una experiència didàctica amb l'ús de models moleculars per a l'aprenentatge de la formulació química al cursos de l'educació secundària obligatòria. Els resultats mostren que hi ha un increment del seu aprenentatge i l'ús dels models moleculars permet una major comprensió d'aquesta àrea de la química en la que els estudiants solen presentar dificultats a causa de l'elevada abstracció d'aquests conceptes.
dc.format application/pdf
dc.relation.isformatof https://doi.org/10.5565/rev/ciencies.463
dc.relation.ispartof Ciències, 2022, num. 44, p. 50-55
dc.rights , 2022
dc.subject.classification 373 - Ensenyament primari i secundari
dc.subject.other 373 - Kinds of school providing general education
dc.title L'ÚS DELS MODELS MOLECULARS PER A L'APRENENTATGE DE LA FORMULACIÓ QUÍMICA INORGÀNICA: UNA PROVA PILOT A SECUNDÀRIA
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2022-12-14T09:30:35Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doi https://doi.org/10.5565/rev/ciencies.463


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics