La importància de l’estil educatiu del docent i l’educació emocional per l’èxit escolar

Show simple item record

dc.contributor Sureda Garcia, Inmaculada
dc.contributor.author Alomar Llobera, Mª Celia
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-02-20T10:24:12Z
dc.date.available 2023-02-20T10:24:12Z
dc.date.issued 2023-02-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/160190
dc.description.abstract [cat] Tradicionalment l’educació emocional no era treballada a les escoles, actualment es dona una gran valor al treball de l’educació emocional, ja que es consideren bàsiques per a la vida diària. Per tant, aquest treball s’ha realitzat amb l’objectiu de contestar a la següent pregunta: treballar l’educació emocional dins l’àmbit educatiu millora l’èxit escolar. Per poder arribar a una resposta clara es tractaran els següents aspectes: a que ens referim amb educació emocional, la importància de les emocions als infants i les seves necessitats i l’estil educatiu del docent adequat per treballar les emocions,. Per altre banda, també cal entendre les competències emocionals i les conseqüències d’aquestes, com es troben dins els currículums escolar i com influeixen dins els resultat acadèmics. Per tant, l’objectiu d’aquest treball és : analitzar la influència de l’estil educatiu del docent amb l’ensenyança de competències emocionals i analitzar la relació hi ha entre els aprenentatges fets dins competència emocional i l’èxit acadèmic ca
dc.description.abstract [eng] Traditionally, emotional education was not used in schools. Nowadays, a great value is given to the work of emotional education, as it is considered basic for daily life. Therefore, this work has been carried out with the aim of answering the following question: to work emotional education within the educational field up to school success. In order to reach a clear answer, the following aspects will be discussed: what we mean by emotional education, the importance of emotions as children and their needs and the educational style of the teacher suitable for working with emotions. On the other hand, it is also necessary to understand emotional competences and the consequences of these, how they are found in school curricula and how they influence academic results. Therefore, the aim of this paper is: to analyse the influence of the teacher's educational style with the teaching of emotional competences and to analyse the relationship between emotional competence learning and academic success. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Estil educatiu ca
dc.subject.other Interacció socials ca
dc.subject.other Formació dels docents ca
dc.subject.other Rendiment acadèmic ca
dc.subject.other Benestar ca
dc.subject.other Competència emocional ca
dc.subject.other Èxit escolar ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Educational style ca
dc.subject.other Social interaction ca
dc.subject.other Teacher training ca
dc.subject.other Academic performance ca
dc.subject.other Well-being ca
dc.subject.other Emotional competence ca
dc.subject.other School success ca
dc.title La importància de l’estil educatiu del docent i l’educació emocional per l’èxit escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics