Projecte de pati actiu i coeducatiu per a l'alumnat de segon cicle de secundària

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Santolaya Oliver, Sara
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:40:00Z
dc.date.available 2023-07-04T09:40:00Z
dc.date.issued 2022-06-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161100
dc.description.abstract [cat] L’increment de la inactivitat física dels joves durant l’horari escolar s’ha intensificat considerablement en el darrer segle provocant un empitjorament sobre la salut física. Es fa evident la necessitat de tractar d’incrementar els nivells d’activitat física des d’una perspectiva de gènere amb la igualtat d’oportunitats en tots els àmbits. D’aquesta manera,la promoció de patis actius i coeducatius és fonamental per reduir els nivells de sedentarisme i discriminació. El present estudi de tipus descriptiu-experimental té com a objectiu conèixer els efectes del mòbil i futbol sobre el comportament de l’alumnat i els efectes del projecte de pati sobre els nivells d'activitat física, les activitats de pati i l’efecte de gènere referent a l’ocupació d’espais en un centre de secundària. A partir d’una mostra de 250 alumnes de segon cicle de secundària es va veure en instruments d'observació i entrevistes que el projecte de pati incrementa els nivells d’Activitat física de l’alumnat, i modifica la distribució desigual dels espais i la jerarquització dels esports. ca
dc.description.abstract [eng] The increase in physical inactivity of young people during school hours has in-tensified considerably over the past few years, causing an increase in physical health. It is evident the need to try to increase the levels of physical activity from a gender perspective with equal opportunities in all areas. In this way, the pro-motion of activeplaygrounds and coeducation is essential to reduce the levels of sedentary lifestyleand discrimination. The present study of a descriptive-experimental type has the objective of discovering the effects of mobile and soccer on the behavior of students and the effects of the playground project on the levels of physical activity, playground activities and the effect of gender ref-erent occupation of spaces in a secondary school. Based on a sample of 250 students from the second cycle of secondary school, it is clear from observation instruments and interviews that the playgroundproject increases the levels of physical activity ofthe students, and modifies the unequal distribution of the countries and the hierarchy of sports. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Activitat física ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Pati escolar ca
dc.subject.other Secundària ca
dc.subject.other Physical activity or inactivity ca
dc.subject.other Coeducation ca
dc.subject.other School playground ca
dc.subject.other Secondary school ca
dc.title Projecte de pati actiu i coeducatiu per a l'alumnat de segon cicle de secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:06:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics