dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Pujol Melis, Paula |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-05T06:48:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161106 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Màster està enfocat encoms’imparteix la metodologia Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) a l’IES Binissalem. L’ABP és una metodologia en quèl’alumnat a partir d’un conjunt de tasques, ha de resoldre preguntes o problemes a través de la investigació i de manera autònoma(Sánchez, 2013).Per poder dur a terme el treball, s’han dut a terme diferents tasques. Per una banda, per elaborar el marc teòric es va fer una recerca sobre l’ABP per obtenir informació respecte a aquesta metodologia. D’altra banda, es va fer una anàlisi de l’ABP a l’IES Binissalem per saber com ho duen a terme a través de qüestionarisa tres perfils: el professorat de l’àmbit STEM, el professorat que no fa servir l’ABP en el centre i a l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.Un cop haver fet l’anàlisi, s’ha desenvolupat una proposta didàctica de sensibilització i de formació sobre el treball per projectes al professorat de l’IES Binissalem amb la finalitat de poder millorar l’ús de la metodologia als qui ho fan servir i formar al professorat que no la fa servir en el centre. Aquesta proposta didàctica s’ha elaborat a partir de les sis fases de l’espiral reflexiva iestà dividida en nou sessions queesduran a terme durant tres i quatre mesosi la impartirà l’orientadora del centre i algun expert en la metodologia Aprenentatge Basat en Projectes. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Basat en Projectes |
ca |
dc.subject.other |
IES Binissalem |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.title |
Proposta didàctica del Departament d’Orientació per a la millora de l’Aprenentatge Basat en Projectes a l’IES Binissalem |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:06:30Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|