Metodologies d'ensenyament-aprenentatge de llengües: l'enfocament per tasques

Show simple item record

dc.contributor López Femenías, Margalida
dc.contributor.author Genovard Caballero, Francina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-08-01T08:09:44Z
dc.date.available 2023-08-01T08:09:44Z
dc.date.issued 2022-06-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161384
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de final de màster s’analitzen diverses metodologies d'ensenyament-aprenentatge de llengües. D’entrada, es realitza un repàs històric de les diferents metodologies emprades per a l’aprenentatge tant de L1 com L2 al llarg del temps i s’assenyalen els canvis que s’han produït en l’educació. A banda d’això, el treball esmentat intenta indagar com aconseguir un aprenentatge significatiu a partir de l’enfocament per tasques. Per tant, aquesta metodologia serà el punt de partida d’una proposta didàctica que defensa la necessitat de tenir en compte les capacitats i les habilitats de cada alumne dins l’aula. A més, hi ha la necessitat de suplir la mancança de metodologies per a l’atenció a la diversitat i que hom pugui aprendre correctament i amb motivació. Així mateix, les xarxes socials seran un dels punts de partida, atès que actualment són primordials per als alumnes. La finalitat és demostrar que l’enfocament per tasques és, sens dubte, una innovació didàctica necessària per a tots els nivells i que és completament possible renovar les metodologies per a superar la manera tradicional d’ensenyar. ca
dc.description.abstract [eng] This master’s thesis analyzes different language teaching-learning methodologies. First of all, the paper explores the historical overview of the different methodologies used for both the L1 and L2 learning and points out the changes that have taken place in education. In addition, it attempts to look into teaching methods in order to achieve meaningful learning from a task-based approach. Therefore, this methodology is going to be the starting point of a didactic proposal that defends the need to take into account the abilities and skills of every student in the classroom. Moreover, there is a need to supply the lack of methodologies regarding the attention to diversity in order to enable students to learn properly and with motivation. In this way, social networks are going to be one of the starting points, as they are currently essential for students. The aim is to show that the task-based approach is, without any doubt, a necessary didactic innovation at all levels and that it is completely possible to update the methodologies to overcome the traditional way of teaching. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Metodologies ca
dc.subject.other Ensenyament-aprenentatge ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Enfocament per tasques ca
dc.subject.other Methodologies ca
dc.subject.other Teaching-learning ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.subject.other Task-based approach ca
dc.title Metodologies d'ensenyament-aprenentatge de llengües: l'enfocament per tasques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:06:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics