"Sessions de racó": Projecte col·laboratiu intermodular per promoure l'educació competencial al CFGM en Vídeo Discjòquei i So

Show simple item record

dc.contributor Seguí Rubio, Alejandro
dc.contributor.author Múgica Tomas, Aida
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-11T07:06:55Z
dc.date.available 2023-09-11T07:06:55Z
dc.date.issued 2022-06-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161568
dc.description.abstract [cat] La finalitat dels estudis de Formació Professional és formar alumnes competents capaços de desenvolupar la seva activitat professional, responent a les necessitats de l’entorn laboral en què s’emmarca. Les particularitats de la família professional d’imatge i so fan que cobri especial rellevància el desenvolupament competencial dels estudiants en els àmbits personal, social i professional que contribueixen a definir perfils professionals diferenciats i a millorar les seves oportunitats laborals. En aquest context, la proposta educativa presentada en aquest treball se centra en el potencial competencial de l’aprenentatge basat en projectes col·laboratius en el Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Vídeo Discjòquei i So. A través de la realització d’un projecte intermodular que suposa la preproducció i la producció d’una sessió musical en viu i en directe, es respon a les necessitats educatives, personals i professionals de l’alumnat. Així, els alumnes de primer i segon curs del cicle participen de forma col·laborativa en l’elaboració de tots els processos implicats en la sessió musical per generar aprenentatges significatius. ca
dc.description.abstract [eng] The purpose of Vocational Education and Training studies is to train competent students capable of developing their professional activity, responding to the need of the work environment in which they are part. The particularities of the professional family of image and sound make it particularly important to develop the competence of students in the personal, social and professional fields that help to define differentiated professional profiles and to improve their job opportunities. In this context, the educational proposal presented in this paper focuses on the competent potential of collaborative project-based learning in the Vocational Education and Training in Video Discography and Sound. Through the realization of an intermodular project that involves the pre-production and production of a live music session, it responds to the educational, personal and professional need of students. Thus, first and second year students of the cycle participate collaboratively in the development of all the processes involved in the music session to generate meaningful learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en projectes col·laboratius ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Imatge i so ca
dc.subject.other Projecte intermodular ca
dc.subject.other Competències ca
dc.subject.other Vocational Education and Training ca
dc.subject.other Collaborative project-based learning ca
dc.subject.other Image and sound ca
dc.subject.other Intermodular project ca
dc.subject.other Competences ca
dc.title "Sessions de racó": Projecte col·laboratiu intermodular per promoure l'educació competencial al CFGM en Vídeo Discjòquei i So ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:09:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics