dc.contributor |
Seguí Rubio, Alejandro |
|
dc.contributor.author |
Múgica Tomas, Aida |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-11T07:06:55Z |
|
dc.date.available |
2023-09-11T07:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161568 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La finalitat dels estudis de Formació Professional és formar alumnes
competents capaços de desenvolupar la seva activitat professional, responent a
les necessitats de l’entorn laboral en què s’emmarca. Les particularitats de la
família professional d’imatge i so fan que cobri especial rellevància el
desenvolupament competencial dels estudiants en els àmbits personal, social i
professional que contribueixen a definir perfils professionals diferenciats i a
millorar les seves oportunitats laborals.
En aquest context, la proposta educativa presentada en aquest treball se
centra en el potencial competencial de l’aprenentatge basat en projectes
col·laboratius en el Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Vídeo Discjòquei i So. A
través de la realització d’un projecte intermodular que suposa la preproducció i
la producció d’una sessió musical en viu i en directe, es respon a les necessitats
educatives, personals i professionals de l’alumnat. Així, els alumnes de primer i
segon curs del cicle participen de forma col·laborativa en l’elaboració de tots els
processos implicats en la sessió musical per generar aprenentatges significatius. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The purpose of Vocational Education and Training studies is to train
competent students capable of developing their professional activity, responding
to the need of the work environment in which they are part. The particularities of
the professional family of image and sound make it particularly important to
develop the competence of students in the personal, social and professional
fields that help to define differentiated professional profiles and to improve their
job opportunities.
In this context, the educational proposal presented in this paper focuses
on the competent potential of collaborative project-based learning in the
Vocational Education and Training in Video Discography and Sound. Through the
realization of an intermodular project that involves the pre-production and
production of a live music session, it responds to the educational, personal and
professional need of students. Thus, first and second year students of the cycle
participate collaboratively in the development of all the processes involved in the
music session to generate meaningful learning. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en projectes col·laboratius |
ca |
dc.subject.other |
Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Imatge i so |
ca |
dc.subject.other |
Projecte intermodular |
ca |
dc.subject.other |
Competències |
ca |
dc.subject.other |
Vocational Education and Training |
ca |
dc.subject.other |
Collaborative project-based learning |
ca |
dc.subject.other |
Image and sound |
ca |
dc.subject.other |
Intermodular project |
ca |
dc.subject.other |
Competences |
ca |
dc.title |
"Sessions de racó": Projecte col·laboratiu intermodular per promoure l'educació competencial al CFGM en Vídeo Discjòquei i So |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:09:55Z |
|