Proposta d'intervenció des de l'atenció plena en les pràctiques del mòdul d'atenció sanitària

Show simple item record

dc.contributor Fraile Gómez, Marcos
dc.contributor.author Mayol Gomila, Catalina Maria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-11T10:34:46Z
dc.date.issued 2022-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161585
dc.description.abstract [cat] Sovint es veu que tant als centres sociosanitaris com a les pràctiques dels cicles formatius destinats a l’acompanyament de persones dependents realitzen les tasques sense posar atenció al que estan fent ni a les persones amb les quals estan tractant. Per aquest motiu, es proposa ensenyar als estudiants a abordar les tasques assistencials des de la consciència plena per tal d’aconseguir una atenció plena entre professional i usuari, d’aquesta manera es pretendrà que reflexionin sobre la necessitat d’aprendre a tractar a les persones des de l’amabilitat, serenitat i respecte. La intervenció es farà al mòdul d’atenció sanitària que es troba al segon curs del cicle de grau mitjà de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD). La intervenció es farà en les sessions pràctiques de les unitats formatives on es tractin continguts on l’estudiant hagi d’estar en contacte amb l’usuari. La intenció és que els membres de cada grup a través del joc de rol enfocat en l’aprenentatge basat en problemes siguin capaços de posar-se en la pell de les persones amb les quals treballaran. ca
dc.description.abstract [eng] Both in the health centers and in the internships of the training cycles intended to accompany dependent people, they don’t pay attention to the tasks developed for the people treated. For this reason, it is proposed to teach students to approach full attention care tasks to achieve a complete fill of professional-user care. In this way, they intend to reflect on the need to learn to treat people with kindness, serenity, and respect. It will be developed in the health care module in the second year of the intermediate degree cycle of Care Technician for Dependent People. The intervention will be carried out in the practical sessions of the training units, whose contents include that the students are in contact with the user. The intention is that the group members, through role-playing, focused on problem-based learning, can put themselves in the shoes of the people with whom they are going to work. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Atenció plena ca
dc.subject.other Joc de rol ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en problemes ca
dc.subject.other Persones en situació de dependència ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Full attention ca
dc.subject.other Role play ca
dc.subject.other Problem-based learning ca
dc.subject.other Dependent people ca
dc.subject.other Vocational training ca
dc.title Proposta d'intervenció des de l'atenció plena en les pràctiques del mòdul d'atenció sanitària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:10:02Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics